طراحی داخلی مغازه – خط معمار

۶- در طراحی دکوراسیون همین مغازه از فرم های سیال و منحنی به شکل چشمگیری به کارگیری شده هست . بسته به گونه شغل فروشگاه و اصلی امداد خلاقیت می اقتدار در رخ و فرم تن دسته ها فضایی دارای دعوت کنندگی خوب طراحی داخلی مغازه سیسمونی کردار کرد . باید تأمین کرد. در دکوراسیون داخلی فروشگاه، این بخش از فضا را پر‌نور و تمیز طراحی کنیم. به این ترتیب خریدار وارد مسیر بعدی می شود و به احتمال بسیار تا انتهای مسیر را هم باز‌نگری خواهد کرد. حساس نورپردازی و محل نصب و رخ نصب چراغها هم در طراحی دکان مضاعف حیاتی دارد. بعضا وقتها طراحی یک دکور قشنگ و جالب به جهت ویترین فروشگاه تاثیر بیشتری در جذب مشتری نسبت به دکوراسیون داخلی خود فروشگاه دارد. هم اکنون پس از مطالعه این نکته ها، می توانیم بخوبی درمورد طرح مناسب یک فروشگاه یا این که مغازه لحاظ بدهیم. پس به طراحی دیوار سمت راست دکان بخش اعظم فکر نمایید و همین دیوار را به نمادی از اقتدار و قدرت دکان خود تبدیل کنید. البته پس از اجرا چنین سرانجام ای حاص نمی شود. اما چیزی که شما بایستی به آن اعتنا داشته باشید این هست که در دکوراسیون مغازه، همگی چیز به خصوص رنگ ها، در سرویس اجناس درون دکان هستند و به هیچ وجه نباید حضور آن ها را پایین اثر گذاری خود قرار بدهند. البته باید حساس اعتنا و کلیدی هدف رسیدن خریدار به محل محصولات و اجناس مهم مغازه باشد. طراحی دکوراسیون بوتیک به جهت دکان هایی که مشتریان آن ها خانم ها میباشند خوبتر است کلیدی اعتنا بیشتری انجام شود. ۹- دکوراسیون مغازه عینک فروشی که طراح همین پروژه از رنگ بندی سپید و ۲ پنل شیشه های رنگی برای دیزاین فروشگاه استفاده کرده . مهم دقت به تحقیق های انجام شده ، مشترهایی که وارد فروشگاه می شوند به طور معمول به صورت ناخود آگاه به طرف راست دکان دقت می کنند . در هرصورت چیزی که مهم است، طراحی یک جایگاه ویژه به جهت استعمال فروشنده براساس وضعیت و نظ اوست. اهمیت دقت به اینکه همین بخش از دکان مرزی است در میان فضای درون و خارج از فروشگاه ، مشتری ها در حالا عبور از یک فضا به فضایی دیگر میباشند به اشیا و علائمی که در همین بخش میباشند توجهی ندارند . در همین قسمت، اهتمام ما بر این میباشد که کاربری های مختلف را پوشش دهیم و به جهت هر کاربری، مثال ای ارائه دهیم.