شیپلی Bucs می تواند از ناحیه گردن آسیب دیدگی “پایان کار” داشته باشد: Arians

محتوای مقاله

مربی تیم Buccaneers ، بروس آریانس ، اواخر روز چهارشنبه گفت ، AQ Shipley ، مرکز Tampa Bay احتمالاً دوشنبه شب از ناحیه گردن آسیب دیده است.

Arians در ابتدا گفت که Shipley دچار یک گزنده شده و گفته است “به نظر می رسد که او خوب خواهد شد” ، پس از اینکه 8 ساله پیشکسوت NFL در اواخر باخت 27-24 مقابل رمس لس آنجلس آسیب دید.

Arians چهارشنبه شب در رادیو NFL SiriusXM ارزیابی وخیم تری ارائه داد.

وی گفت: “به نظر می رسد AQ Shipley در پایان کار خود آسیب دیده است.” “و من احساس بدی دارم زیرا عاشق AQ هستم. او یکی از بازیکنان محبوب من در تمام دوران است و برای ما خوب بازی می کرد. اما من فکر می کنم این یک آسیب قبلی بود که ممکن است فقط در گردن او تشدید شود. “

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Y4wXUbKCPLQ

شیپلی ، 34 ساله ، اولین فصل حضورش در تیم Buccaneers است اما پیش از این از 17-2015 تحت هدایت Arians با کاردینال های آریزونا بازی می کرد.

شیپلی پس از انتقال رایان جنسن به نگهبان چپ برای جبران علی مصدوم علی مارپت (پروتکل ضربه مغزی) ، دو بازی گذشته را در مرکز آغاز کرد. او در پیروزی هفته 10 در کارولینا همه 80 ضربه محکم و ناگهانی را انجام داد و از 69 69 ضربه محکم و ناگهانی مقابل قوچ ها فقط دو مورد را از دست داد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=EtXLzeJF5Vc

در ابتدا انتخاب دور هفتم پیتسبورگ استیلرز در سال 2009 در خارج از ایالت پن ، شیپلی در 110 بازی (72 شروع) با تیم های Indianapolis Colts (2012 ، 2014) ، بالتیمور ریونز (2013) ، Cardinals و Buccaneers بازی کرده است.

جنسن احتمالاً وقتی مرکز Tampa Bay (7-4) روز یکشنبه میزبان سران کانزاس سیتی (9-1) باشد به مرکز برمی گردد.