شاهزاده هری پیشنهاد می کند COVID-19 سرزنش طبیعت است

محتوای مقاله

لندن – شاهزاده هری انگلیس اظهار داشت که همه گیر ویروس کرونا ویرایش طبیعت است زیرا وی خواستار اقدامات بیشتری برای مقابله با تغییرات آب و هوا شد.

شاهزاده طی گفتگویی درباره محیط زیست با رئیس اجرایی یک سکوی پخش مستندهای اقلیمی صحبت کرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=OBhWo13TRes

هری گفت: “کسی در ابتدای همه گیری به من گفت ، تقریباً مثل اینکه مادر طبیعت ما را برای رفتارهای بد به اتاقهایمان فرستاده است تا واقعاً لحظه ای وقت بگذاریم و به آنچه انجام داده ایم فکر کنیم.”

“مطمئناً این موضوع به من یادآوری کرده است که همه ما نه تنها به عنوان انسان بلکه با طبیعت به هم پیوسته ایم. ما خیلی چیزها را از او می گیریم و بندرت بازپرداخت می کنیم. “

هری و مگان ، دوک و دوشس ساسکس ، از زمان کنار رفتن از نقش خود به عنوان اعضای کارگر خانواده سلطنتی در اواخر ماه مارس و مهاجرت به کالیفرنیا ، در مورد موضوعاتی مانند نژاد و محیط زیست صحبت کرده اند.

این شاهزاده که در گذشته به دلیل استفاده از جت های خصوصی مورد انتقاد قرار گرفته بود ، از مردم خواست تا برای کمک به ترمیم زمین تصور کنند که یک قطره باران است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=TeELzXuTCLA

وی گفت: “هر قطره باران که از آسمان می افتد زمین خشک شده را تسکین می دهد.” “اگر هر کس ما قطره باران باشد چه می شود؟ اگر تک تک ما مراقبت کنیم؟ ما این کار را می کنیم ، زیرا مجبوریم ، زیرا در پایان روز طبیعت منبع زندگی ماست. “

از زمان آغاز همه گیری ، دانشمندان هشدارها را افزایش داده اند مبنی بر اینکه جنگل زدایی ، تخریب اکوسیستم و تجارت غیرقانونی حیات وحش می تواند خطر انتقال بیماری از حیوانات به افراد را افزایش دهد و خواستار کنترل شدیدتر آنها هستند.