سرویس مخفی جان مولانی در مورد شوخی با SNL مورد سال قرار گرفت

محتوای مقاله

کمدین جان مولانی در اوایل سال جاری پس از ایجاد شوخی که ظاهراً به دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا اشاره داشت ، توسط مأموران سرویس مخفی آمریکا مورد تحقیق قرار گرفت.

آدم خنده دار Big Mouth در برنامه نمادین Saturday Night Live در ماه فوریه به مکانهای قدیمی خود در ایستادن قدیمی خود بازگشت تا به عنوان میزبان مهمان خدمت کند ، اما یک حقه بازی که در هنگام مونولوگ افتتاحیه انجام داد ، او را در رادار افسران اجرای قانون فدرال قرار داد.

مولانی در برنامه گفتگوی زنده جیمی کیمل در آمریکا توضیح داد: “در ماه فوریه ، من شوخی کردم که مربوط به دونالد ترامپ نبود.” روز سه شنبه

“این شوخی در مورد چگونگی یک سال کبیسه بود و سال کبیسه توسط جولیوس سزار برای تصحیح تقویم آغاز شده بود ، و اتفاق دیگری که با سزار رخ داد این بود که او توسط چند سناتور با چاقو کشته شد زیرا دیوانه شد. و من گفتم که فکر می کنم این اتفاق جالبی است که می تواند رخ دهد. “

خوشبختانه ، تصمیم مولانی برای نام بردن مستقیم ترامپ از مونولوگ در تحقیقات سرویس مخفی محوری به اثبات رسید ، و چون آنها نتوانستند “مانیفست” یا “غرض ورزی” نوشته شده توسط این کمیک با هدف رهبر جمهوریخواهان را پیدا کنند ، وی به عنوان یک احتمال منصرف شد تهدید امنیت ملی.