ساکنان از طریق دره جنوبی کالیفرنیا از شدت آتش فرار می کنند

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=8RGjpY3m17I

همسایگان به گیبسون گفتند وقتی صاحبان خانه ای بدون برق سعی کردند ژنراتور خود را روشن کنند و آتش منفجر شد ، آتش سوزی شعله ور شد. مقامات آتش نشانی هنوز چیزی را که به اعتقاد آنها علت آتش سوزی است ، نگفته اند.

ادیسون جنوبی کالیفرنیا بخشهایی از دره را در ابتدای وزش باد گرم و خشک سانتا آنا قطع کرد و گیبسون گفت که این ممکن است تلاش مقامات برای ارسال هشدارهای تخلیه را مختل کند.

سخنگوی ادیسون تأیید کرد که این شرکت برق برخی از خانه های دره را قطع کرده است.

دره كودك وودسی سیلورادو ، مایل های دورتر از حومه جنوب كالیفرنیا كه در یك جاده پر پیچ و خم قرار دارد ، محل زندگی آمیزه ای از ساكنان از جمله هنرمندان ، صاحبان اسب و دامداران است.

با روشن شدن تاریکی روز پنجشنبه ، آتش بیش از 7000 هکتار را سیاه کرده و صفر درصد مهار کرده بود.

سازمان آتش نشانی اورنج در توییتر خود اعلام کرد که دو آتش نشان زخمی شدند و برای ادامه درمان به بیمارستان محلی منتقل شدند.

مدیران آتش نشانی گفتند که آنها معتقدند تعدادی از خانه ها و دیگر سازه ها در اثر آتش سوزی آسیب دیده یا تخریب شده اند اما هنوز نمی توانند جزئیات آن را ارائه دهند.

گاوین نیوزوم ، فرماندار کالیفرنیا در جلسه مطبوعاتی گفت: “ما در ماه دسامبر هستیم و اکنون نیز آتش سوزی های فعال در ایالت خود داریم.” “این بادهای سانتا آنا بسیار شدید بوده است.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=uNaxZ8c2qfA

به گفته وزارت جنگلداری و حفاظت از آتش سوزی ، از آغاز سال ، آتش سوزی بیش از 6500 مایل مربع (17000 کیلومتر مربع) از اراضی کالیفرنیا را سوزانده است.

ایستگاه تحقیقاتی خدمات جنگلی ایالات متحده Rocky Mountain در تحقیقات منتشر شده در ماه گذشته گفت ، سالانه زمینی که در غرب ایالات متحده سوزانده می شود در کمتر از چهار دهه هشت برابر رشد کرده است.