“روز عالی برای علوم و انسانیت”: Pfizer می گوید واکسن COVID-19 بیش از 90٪ موثر است

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=CqEPKQW7bgY

Pfizer انتظار دارد مجوز گسترده واکسن را برای افراد 16 تا 85 ساله در ایالات متحده دریافت کند. برای انجام این کار ، به دو ماه اطلاعات ایمنی از حدود نیمی از 44000 شرکت کننده در مطالعه نیاز دارد ، که انتظار می رود اواخر این ماه باشد.

پس از اعلام این خبر ، شاخص MSCI در بازارهای سهام جهانی به بالاترین سطح رسید. سهام Pfizer در نیویورک 6٪ بیشتر نشان داده شد ، در حالی که سهام BioNTech در ایالات متحده 18٪ جهش داشت.

سهام سایر تولیدکنندگان واکسن COVID-19 که در مرحله نهایی آزمایش قرار دارند نیز با افزایش 0.5 درصدی AstraZeneca در لندن در حالی که جانسون و جانسون 2.6٪ در معاملات پیش از بازار و Moderna 1.8٪ جلوتر از زنگ آمریکا واکنش نشان دادند.

بیل گروبر ، یکی از برترین دانشمندان واکسن سازی Pfizer ، در مصاحبه ای گفت: “من نزدیک به وجد هستم.” “این یک روز عالی برای سلامت عمومی و این امکان است که همه ما را از شرایطی که اکنون در آن قرار داریم خارج کنیم.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=kb43tPScgPY

Pfizer و BioNTech قراردادی 1.95 میلیارد دلاری برای تحویل 100 میلیون دوز واکسن از ابتدای امسال با دولت آمریکا منعقد کرده اند. آنها همچنین با اتحادیه اروپا ، انگلیس ، کانادا و ژاپن به توافق نامه های توافق رسیده اند.

برای صرفه جویی در وقت ، شرکت ها تولید واکسن را قبل از اینکه بفهمند موثر است ، شروع کردند. آنها اکنون انتظار دارند که حداکثر 50 میلیون دوز تولید کنند یا این مقدار برای محافظت از 25 میلیون نفر در سال جاری کافی است.

فایزر گفت که انتظار دارد در سال 2021 تا 1.3 میلیارد دوز واکسن تولید کند.

این غول دارویی ایالات متحده گفت که تجزیه و تحلیل موقت پس از 94 شرکت کننده در آزمایش COVID-19 با بررسی اینکه چه تعداد از آنها واکسن را در مقابل دارونما دریافت کرده اند ، انجام شد.