رئیس جمهور منتخب متعهد می شود که کشور را “متحد” کند و در پی پیروزی “آمریکا را شفا دهد”

جو بایدن اولین سخنرانی خود را به عنوان رئیس جمهور منتخب ایالات متحده انجام داده است ، وعده داده است “این کشور را تفرقه نیندازد اما یکپارچه نکند” و “روح آمریکا را بازگرداند”.

پس از چند روز عدم اطمینان ، تأیید شد که دموکرات 77 ساله در مهمترین ایالت میدان پنسیلوانیا پیروز شده و وی را در رقابت های ریاست جمهوری سال 2020 به دست آورده است.

آقای بایدن و رقیب وی ، كامالا هریس ، با بیش از 74 میلیون رأی پیروز شدند – بیشترین كاری كه برای انتخاب بلیط ریاست جمهوری در تاریخ انتخاب شده است.

“/>

ادامه مطلب

کامالا هریس موانع را برای دستیابی به اولین زن معاون رئیس جمهور می شکند

عصر روز شنبه آقای بایدن خطاب به جمعیتی در ویلمینگتون ، دلاور ، سخنرانی خود را آغاز کرد و از همه کسانی که به او رأی دادند ، سخنرانی کرد.

وی گفت: “هموطنان آمریکایی من ، مردم این ملت صحبت کرده اند. آنها یک پیروزی آشکار به ما تحویل داده اند. یک پیروزی قانع کننده. یک پیروزی برای “ما مردم”.

“من اعتماد و اطمینان شما را به من تحقیر می کنم.”

بیایید به هم فرصتی بدهیم

جو بایدن (R) رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از اعلام برندگان انتخابات ریاست جمهوری ، در كنار معاون انتخاب شده كامالا هریس برای ارائه اظهارات در ویلمینگتون ، دلاور ، در 7 نوامبر سال 2020 وارد می شود. (عکس: جیم واتسون / خبرگزاری فرانسه)

وی خطاب به طرفداران پرزیدنت ترامپ گفت: من ناامیدی امشب شما را درک می کنم.

“من خودم در چند انتخابات شکست خورده ام. اما حالا ، بیایید به هم فرصتی بدهیم. وقت آن است که سخنان تند را کنار بگذاریم. برای کاهش دما. تا دوباره همدیگر را ببینیم. تا دوباره به حرف های یکدیگر گوش فرا دهیم. برای پیشرفت باید از رفتار با دشمنان خود به عنوان دشمن خود دست بکشیم.

“ما دشمن نیستیم. ما آمریکایی هستیم.”

این همه گیری را برگردانید

آقای بایدن گفت “ماموریت” فوری او رسیدگی به نبرد ملت با شیوع همه گیر ویروس کرونا است.

وی اظهار داشت: “کار ما با کنترل Covid آغاز می شود.

“ما نمی توانیم اقتصاد را ترمیم کنیم ، شادابی خود را بازیابی کنیم یا با ارزش ترین لحظات زندگی را در آغوش بگیریم – در آغوش گرفتن یک نوه ، تولدها ، عروسی ها ، فارغ التحصیلی ها ، همه لحظاتی که برای ما بیشترین اهمیت را دارند – تا زمانی که این ویروس را کنترل کنیم.”

“/>

ادامه مطلب

در اطراف آمریکا رأی دهندگان دموکرات برای جشن شکست دونالد ترامپ به خیابان ها ریختند

آقای بایدن افزود برنامه های “برای تغییر این همه گیری” از قبل در جریان بودند.

وی گفت: “روز دوشنبه ، من گروهی از دانشمندان و متخصصان برجسته را به عنوان مشاوران گذار نام می برم تا به برنامه Biden-Harris Covid و تبدیل آن به یک طرح عملیاتی که از 20 ژانویه 2021 شروع می شود ، کمک کنند.

وی افزود: “این طرح در بستر علمی ساخته خواهد شد. از روی دلسوزی ، همدلی و نگرانی ساخته خواهد شد. “

امید ، وحدت ، نجابت

در همین حال ، سناتور کالیفرنیایی و دختر مهاجران جامائیکایی و هندی ، کامالا هریس ، به عنوان اولین زن و اولین زن رنگین پوست ، به عنوان معاون رئیس جمهور تاریخ ساخت.

خانم هریس ، 56 ساله ، در سخنرانی خود به رهبران زن سیاه پوستی که برای رأی دادن ، برابری و حقوق شهروندی تلاش کرده اند ، ادای احترام کرد ، “که اغلب نادیده گرفته می شوند ، اما اغلب ثابت می کنند که آنها ستون فقرات دموکراسی ما هستند”.

وی آقای بایدن را “به عنوان رئیس جمهور همه آمریکایی ها” معرفی کرد که قصد دارد یک ملت شیفته حزبگرایی را پر کند و به ماهیت تاریخی صعود خود به معاون ریاست جمهوری اشاره کند.

وی گفت: “با جاه طلبی رویا ، با اعتقاد راسخ رهبری کنید و خود را به گونه ای ببینید که دیگران ممکن است فقط به این دلیل نباشند که قبلاً هرگز آن را ندیده اند.”

“شما امید و اتحاد ، نجابت ، علم و بله حقیقت را انتخاب کردید … روز جدیدی را برای آمریکا آغاز کردید.”

وی قول داد: “در حالی که من ممکن است اولین زن در این دفتر باشم ، اما آخرین نفر نخواهم بود ، زیرا هر دختر کوچکی که امشب تماشا می کند می بیند که این کشور کشور امکاناتی است.”

خانم هریس گفت که از آقای بایدن ، که بین سالهای 2009 تا 2017 معاون رئیس جمهور باراک اوباما بود ، الهام خواهد گرفت و قول داد “وفادار ، صادق و آماده باشد”.

وی گفت: “اکنون زمانی است که کار واقعی آغاز می شود.”