دوچرخه ثابت نشسته باشگاهی اینتنزا مدل 550RBi

لازم به ذکر است که تمامی انواع دوچرخه ثابت، در فروشگاه آنلاین کراس اسپرت موجود بوده و میتوان به صورت آنلاین خریداری کرد. از این نوع دوچرخه ها می توان به دوچرخه ثابت اسپینینگ اشاره کرد. مشکل بزرگی که این دوچرخهها دارند، طول زیاد آنها است. دوچرخه ثابت از جمله لوازم ورزشی در فضای سربسته است که احتمالا شما به تازگی به فکر خرید آن افتاده باشید. اگر عادت دارید که در هنگام دوچرخه سواری روی پدال بایستید و به سرعت پا بزنید، دوچرخه ثابت سرعتی میتواند بهترین گزینه خرید برای شما باشد. دستگاه دوچرخه ثابت در اکثر سالنهای بدن سازی وجود دارد و ورزشکاران برای تقویت قلب و عروق، چربی سوزی، تقویت عضلات پا، فرم دادن به عضلات پا و بهبود دستگاه تنفسی به سراغ دوچرخه ثابت می روند. و برای آن دسته افرادی که بدنبال کالری سوزی شدید هستند تمرین با این دستگاه پیشنهاد می شود. در این بخش به شرح دقیق ساختار دوچرخههای ثابت میپردازیم و به این سوال پاسخ میدهیم که قسمتهای مختلفی که بر قیمت دوچرخه ثابت تاثیر میگذارند، چه نقشی در این دستگاه ورزشی دارند؟

اگر میخواهید دوچرخه سواری روی سطوح مختلف را نیز تجربه کنید، با کمک تنظیم شیب و سطح مقاومت این دستگاه میتوانید از این امکان بهرهمند شوید. این نوع دوچرخه دارای زین قابل تنظیم است و به تقویت عضلات پا و کمر کمک می کند. خوشبختانه اکثر دوچرخه های امروز این قابلیت را به صورت مکانیکی و دیجیتالی دارا هستند. کسانی که علاقه مند به دوچرخه سواری در خانه هستند می توانند از این نوع دوچرخه ثابت استفاده کنند. همچنین پدال دوچرخه به جای پایینتر بودن از زانو، تقریباً هم سطح با زانو است تا فشار وارد شده بر زانو کمتر شود. به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، خوشحالی فروکشکردن کرونا بهسرعت جای خود را به نگرانی از آلودگی هوا داده است؛ سالمندانی که میتوانستند کمی با خیال راحت به فعالیت روزمره و ورزش سبک در پارکها برگردند، حالا دلهره خرید دوچرخه ثابت حضوری جدیدی پیدا کردهاند. بودجه خرید هم گاهی اوقات یک عامل تعیین کننده است، اما پیشنهاد ما به شما این است که به جای دیدن قیمتهای مختلف، نکاتی را که در بالا به آنها اشاره کردیم مدنظر قرار دهید و بهترین مدل را که متناسب با شرایطتان بخرید. این دوچرخه ها دارای دو زین یکی برای پدال زدن سریع و دیگری برای پدال آهسته هستند.

دوچرخه ثابت دارای انواع گوناگونی است که میتوانید بر اساس نیازهای خودتان یکی از آنها را خریداری کنید. البته که قیمت دوچرخه ثابت اسپینینگ به نسبت دیگر انواع دیگر دوچرخه ثابت گرانتر است. با توجه به توضیحات ارائه شده، اگر قصد خرید دوچرخه ثابت برای فعالیت هوازی، چربیسوزی و تقویت سیستم قلبی-عروقی را دارید دوچرخه ایستاده برای شما مناسبتر خواهد بود. در بخش قبلی مهمترین قابلیتهای مورد انتظار از یک دوچرخه ثابت خوب و کارا مورد توجه قرار گرفت و در این بخش نیز به برخی نکات فرعیتر که بهتر است در هنگام خرید دوچرخه ثابت در نظر بگیرید اشاره میشود. دوچرخه ثابت اسپینینگ حرفه ای ترین نوع دوچرخه ثابت است که بنا بر اعلام متخصصان این دوچرخه شباهت زیادی به دوچرخه کورسی دارد. تردمیل و دوچرخه ثابت از جمله ورزش های خانگی هستند که مانند پیاده روی ورزش هوازی محسوب میشوند البته نسبت به پیاده روی کمتر ظرفیت هوازی را افزایش میدهند. بیشتر دوچرخه های پیشرفته، برنامه های منظمی دارند، که به کمک این برنامه می توانید وزنتان را کاهش دهید، کالری بسوزانید و ضربان قلبتان را تنظیم کنید. این مدل دارای طراحی مناسب و استاندارد جهت تمامی کاربران است و قابل استفاده در تمامی مکانهاست همچنین مقاوم در برابر گرما، رطوبت و ضربات مکرر بر روی پدالها میباشد.

این دوچرخه به صورتی طراحی شدهاست که تمامی افراد آسیب دیده ، سالمند و … این دستگاه در انواع گوناگونی ساخته شده و هرکدام کاربرد جداگانه ای دارد. مدت زمان گارانتی و شرکت ارائه کننده آن از مواردی هستند که در صورت ایجاد عیب در دستگاه شما میتوانند راه گشای مشکل شما باشند. برخلاف انواع دیگر دوچرخه ها که پاها برای رسیدن به پدال در زیر صندلی قرار می گیرد. در ادامه به معرفی هرکدام از این انواع می پردازیم. همانطور که گفته شد، قیمت دوچرخه ثابت اسپینینگ به دلیل حرفه ای بودن، گرانتر از سایر انواع آن است. افرادی که دوست دارند کاملا نزدیک به واقعیت در خانه دوچرخه سواری کنند، این مدل دوچرخه انتخاب مناسبی برای آنها است. آنها که تمام این دو سال را در خانه حبس بودهاند، قبل از تشدید آلودگی هوا ظهرها در خلوتی کوچهها پیادهروی میکردند اما حالا دیگر خطر نمیکنند. دوچرخه ثابت فیول مدل SU135-40 ساخت تایوان وسیله ای مناسب برای ورزش هوازی بالابردن گردش خون و چربی سوزی در منزل و باشگاه است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید دوچرخه ثابت برقی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.