دون مک لین برای بازی در آخرین مهمانی کریسمس الکس تربک “لمس کرد”

محتوای مقاله

دون مک لین در اواخر خطر “لمس” شد! میزبان الکس تربک از او خواست تا در آنچه که می دانست ممکن است آخرین مهمانی کریسمس باشد ، اجرا کند.

هر ساله مجری نمایش بازی میزبان یک جشن کوچک برای Jeopardy بود! تیم ، اما به دلیل نبرد تربک با سرطان لوزالمعده ، بش سال گذشته یک مورد تکان دهنده تر بود – مبارزه ای که او در 80 سالگی در روز یکشنبه از دست داد.

پس از انتشار خبر درگذشت افسانه تلویزیون ، خواننده پای آمریکایی به احترام وی پرداخت و نشان داد که این برنامه در “سطل سطل” تربک برای کارهایی است که قبل از مرگ باید انجام شود.

“الکس پرسید که آیا من می آیم و برای او و خطر او آواز می خوانم! خانواده در مهمانی سالانه کریسمس خود در سال گذشته ، “مک لین به مجله People گفت. او به من گفت: “من در” لیست سطل “او قرار داشتم. آنجا در یک رستوران ایتالیایی دوست داشتنی نزدیک خانه اش بود.

“این یک موقعیت شاد و غم انگیز بود و من بسیار متأثر شدم که موسیقی من برای او بسیار مهم بود. کوچکترین اشاره ای به خود ترحم یا ضعف در این مرد وجود نداشت. “

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=O-ZC2eU5CEI

این خواننده و ترانه سرای 75 ساله در توضیح اینکه تربیک چگونه به او الهام گرفت تا در سنین پیری بهتر خود را حمل کند ، افزود: “او همانطور که در تلویزیون می دیدید زیبا و با وقار بود.

“مطمئناً مدرسه قدیمی و کسی که همه ما می توانیم از او یاد بگیریم. من بعد از آن اغلب به او فکر می کردم و در آینده به او فکر می کنم و شاید سعی کنم کمی بیشتر شبیه او باشم. “

اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع