دونالد ترامپ وقتی سرانجام از ریاست جمهوری منصرف شد ، ممکن است خود را در توییتر ممنوع ببیند

دونالد ترامپ ممکن است خود را بدون مخاطب 88.5 میلیون فالوور پیدا کند که وقتی در نهایت مجبور به کناره گیری از سمت ریاست جمهوری شود ، در توییتر به او رجوع کند.

این پلتفرم رسانه های اجتماعی تأیید کرده است که دیگر POTUS به عنوان یک “فرد خبرساز” هنگام ترک دفتر از برخورد ویژه برخوردار نخواهد شد و ممکن است حساب وی به دلیل توییت کردن مطالب مغایر با سیاست های توییتر به حالت تعلیق درآید یا برای همیشه ممنوع شود.

توییتر ترجیح داده است دسترسی آقای ترامپ به این سیستم عامل را در دوران ریاست جمهوری خود محدود نكرد ، هرچند كه پیش از انتخابات ، اضافه كردن سلب مسئولیت به پست هایی كه به نظر می رسد شرایط خدمات آن را نقض می كنند ، آغاز شد. حداقل 12 پست برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات نادرست درباره انتخابات ایالات متحده بدون هیچ مدرک معتبری محدود شده است.

اگر او پس از ترک کاخ سفید همان کار بیهوده را ادامه می داد ، می توانست پروفایل خود را برای همیشه برداشته شود.

“پاک کردن زمینه”

صحبت کردن با نگهبان، سخنگوی توییتر گفت که رویکرد این پلت فرم به مقامات دولتی “بر این اصل استوار است که مردم باید بتوانند انتخاب کنند ببینند رهبرانشان با چه زمینه ای روشن”.

آنها افزودند: “این چارچوب سیاست برای رهبران و نامزدهای فعلی جهان اعمال می شود ، و نه برای شهروندان خصوصی كه آنها دیگر این سمت ها را ندارند.”

این اظهارات در حالی مطرح می شود که کارشناسان حقوقی همچنان برخی از اتهامات مربوط به روند شمارش آرا توسط آقای ترامپ را از زمان آغاز انتخابات در روز سه شنبه در توییتر به چالش می کشند.

“جو بایدن نباید به اشتباه دفتر رئیس جمهور را ادعا کند. من هم می توانم این ادعا را داشته باشم. مراحل قانونی تازه شروع شده است! ” او در توییتر نوشت.

نماینده دموکرات گری کانلی از ویرجینیا خواستار تعلیق حساب وی شد پس از آنکه آقای ترامپ بدون هیچ مدرکی ادعا کرد جعبه آرا به طرز جادویی در ایالت های میدان نبرد ظاهر می شود.

آقای کانلی گفت: “این اطلاعات نادرست است.” “آراid معتبر در حال شمارش هستند. این آمریکا است ، روسیه نیست. “

فرجام خواهی قانونی

کمیته وکلای حقوق مدنی تحت قانون و نهاد ناظر مشترک ، روز پنجشنبه نامه مشترکی را مدیر اجرایی توئیتر جک دورسی ارسال کرد.

“/>

ادامه مطلب

کمیسر انتخابات فدرال می گوید: “هیچ مدرکی از هیچ نوع تقلب در رای دهندگان” در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد

در این گزارش ، آنها خواستار تعلیق حساب ترامپ قبل از اینکه “موفق شود در هدف خود از مشروعیت بخشیدن به صحت روندهای دموکراتیک ما” و “تحریک بالقوه خشونت علیه کارمندان دولت یا دیگران” باشد.

توییتر هنوز به درخواست تجدید نظر پاسخ نمی دهد.