در طی اعتراض پاریس علیه خشونت پلیس خشونت فوران می کند

محتوای مقاله ادامه داشت

به گفته تلویزیون BFM ، پلیس پاریس گفت که حدود 500 “شیادی” – که به معنای کلاهبردار یا آشوبگر است – در اعتراض نفوذ کرده اند. این نیرو افزود: 22 دستگیری انجام شده است.

فرانسه پس از ارائه لایحه امنیتی دولت در پارلمان ، مورد موج اعتراضات خیابانی قرار گرفت كه هدف آن افزایش ابزارهای نظارتی و محدود كردن حقوق پخش تصاویر مأموران پلیس در رسانه ها و آنلاین است.

این لایحه بخشی از انگیزه ماکرون برای سخت گیری در نظم و قانون در آستانه انتخابات در سال 2022 بود. دولت وی همچنین گفت که پلیس باید در برابر نفرت آنلاین بهتر محافظت شود.

اما پیش نویس این قانون با واکنش عمومی روبرو شد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=pOnw4xdlROA

ضرب و شتم یک مرد سیاه پوست ، میشل زکلر ، تهیه کننده موسیقی ، توسط چند افسر پلیس در اواخر ماه نوامبر خشم را تشدید کرد. این حادثه پس از پخش تلویزیون مدار بسته و تصاویر تلفن همراه به صورت آنلاین آشکار شد. در اوایل این هفته ، حزب حاکم ماکرون در یک چرخش گفت که مقاله ای را که موجب محدودیت حقوق پخش تصاویر افسران پلیس می شود ، بازنویسی می کند. اما بسیاری از مخالفان می گویند که این کافی نیست.

“ما در حال محدودیت فزاینده ای از آزادی ها هستیم. هیچ توجیهی وجود ندارد. ”” کارین شبابو ، ساکن پاریس ، گفت

یکی دیگر از معترضین ، خاویر مولنات ، گفت: “فرانسه این عادت را دارد که آزادی ها را مهار کند در حالی که اهمیت آنها را برای دیگران تبلیغ می کند.”

وقتی تاریکی فرو می رفت ، تصاویر زنده تلویزیونی نشان می داد که گروهی از آنارشیست ها در حال حمله به دفتر شعبه یک بانک ، انبوهی از کاغذ بازی ها را روی آتش سوزی خارج از پیاده رو می اندازند.

اعتراضات مسالمت آمیز در مارسی ، لیون ، رن و سایر شهرهای بزرگ برگزار شد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=4VBaCzHoC_8