در حالی که مردم شعار “چهار سال دیگر” را می دهند ، دونالد ترامپ برای انتخابات سنا در جورجیا تجمع می کند

او ممکن است ظرف چند هفته کاخ سفید را ترک کند ، اما دونالد ترامپ هنوز موفق نشده است که به مبارزات انتخاباتی ضربه بزند.

رئیس جمهور مستعفی ایالات متحده اولین تجمع خود را از زمان شکست در انتخابات در ماه نوامبر در یک رویداد در گرجستان برگزار کرد تا تلاش کند تا حمایت کند قبل از انتخابات مهم دوم سنا در 5 ژانویه.

دو سناتور جمهوری خواه نشسته در یک رأی گیری در برابر رقیبان دموکرات در این ایالت قرار می گیرند که در نهایت تصمیم می گیرد کدام حزب کنترل مجلس عالی را در اختیار داشته باشد.

سناتور دیوید پردو ، 70 ساله ، به مصاف Jon Osoff ، مستندساز 33 ساله می رود ، در حالی كه كلی لوفلر 50 ساله ، كشیش ارشد باپتیست ، رابرت رافائل وارنك 51 ساله را به عهده خواهد گرفت.

دونالد جی ترامپ با حضور کمیته ملی جمهوری خواهان در یک گردهمایی پیروزی با سناتور دیوید پردو و سناتور کلی لوفلر در والدوستا به جمع سخنرانی کرد (عکس: گتی)

ما در این انتخابات پیروز می شویم

پیش از این تجمع ، آقای ترامپ از فرماندار جمهوری خواه گرجستان به دلیل عدم موفقیت در پیروزی جو بایدن در این ایالت انتقاد کرد. وی ادعاهایی مکرر درباره تقلب در رای دهندگان ارائه داده است ، که هیچ یک از آنها اثبات نشده است.

آقای ترامپ در توییتر خود نوشت: “اگر فرماندارBrianKempGA یا وزیر امور خارجه اجازه تأیید امضای ساده را بدهند ، من به راحتی و به سرعت جورجیا را برنده خواهم شد.” “چرا این دو” جمهوریخواه “نه می گویند؟”

“/>

ادامه مطلب

دو کرسی مجلس سنای جورجیا برای تصاحب موقعیت ها مناسب است – که ممکن است تعیین کند آیا جو بایدن می تواند قوانین اساسی را تصویب کند یا خیر

با این حال ، هنگامی که وی سرانجام برای سخنرانی در والدوستا روی صحنه رفت و حدود دو ساعت به طول انجامید ، رهبر به نظر می رسید که جو بایدن رئیس جمهور آینده است و برخی از اقدامات سیاست خارجی وی پس از دموکرات فصلی لغو می شود. در 20 ژانویه سلطنت می کند.

گرچه پیش از این بار دیگر ادعا نکرده بود که “جورجیا را برنده شده است”.

در یک سخنرانی پیچ و خم که بسیاری از مضامین را از مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری وی وام می گرفت و فقط گاهی اوقات به دو سناتور جمهوری خواهی که در آنجا بود برای پشتیبانی از آنها مراجعه می کرد ، در امتناع از انداختن حوله ثابت قدم ماند.

وی به مردم گفت: “آنها می گویند اگر فلوریدا را برنده شوید و اگر اوهایو را برنده شوید ، در تاریخ هرگز در یک انتخابات شکست نخورده اید” و چهار سال دیگر شعار می دهد.

“این اولین بار است … اما حقیقت این است که آنها حق داشتند ، ما هرگز در انتخابات شکست نخورده ایم. ما در این انتخابات پیروز می شویم. “

مردم برای شنیدن سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده و بانوی اول ملانیا ترامپ با کمیته ملی جمهوری خواهان گردهمایی پیروزی با سناتور دیوید پردو و سناتور کلی لوفلر در والدوستا را برگزار می کنند (عکس: گتی)

“ما هرگز تسلیم نخواهیم شد”

در اواخر ظاهر خود ، او یک بار دیگر تهدید کرد که یک انتخابات دیگر در سال 2024 برگزار خواهد شد.

وی گفت: “ما می خواهیم کاخ سفید را پس بگیریم.” “ما می خواهیم آن را پس بگیریم. نمی خواهم تا سال 2024 صبر کنم. می خواهم سه هفته به عقب برگردم. “

وی در پایان گفت: “ما هرگز و هرگز تسلیم نخواهیم شد.”

علی رغم فضای عصبانیت برانگیز این مراسم ، تعدادی از جمهوری خواهان ابراز نگرانی کرده اند که ادعاهای مکرر و بی اساس آقای ترامپ در مورد تقلب در رای دهندگان نتیجه عکس نتیجه مطلوب را به همراه داشته و طرفداران را از رای دادن در مسابقات سنا منصرف خواهد کرد.

“/>

ادامه مطلب

اسناد دادگاه نشان می دهد که مقامات وزارت دادگستری ایالات متحده ادعای رشوه “پرداخت و بخشش” را بررسی می کنند

روز چهارشنبه ، براد رافنسپرگر ، وزیر امور خارجه جمهوری خواه در جورجیا ، یافتن هرگونه شواهد تقلب در هنگام انتخابات در آنجا را انكار كرد. در همین حال ، گابریل استرلینگ ، مسئول انتخابات جمهوری خواهان از رئیس جمهور خواست كه ادعاهای خود را مبنی بر تقلب كنار بگذارد زیرا در نتیجه آنها از طرفداران تهدیدهای خشونت آمیز دریافت می كنند.

رقابت برای کنترل اتاق فوقانی همچنان یک رقابت سخت است. نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که آقای وارنوک از حزب دموکرات پیش بینی می کند که پیش از خانم لوفلر پیروز شود ، در حالی که رقابت بین آقایان پردو و اوسوف بسیار نزدیک است.

پیروزی در دور دوم به جمهوری خواهان این امکان را می دهد که اکثریت کمی را برای مقابله با دولت دموکرات حفظ کنند. با این حال ، اگر این دو جلسه به دموکرات ها بدل شود ، به این معنی است که آنها نیمی از مجلس سنا را کنترل می کنند و معاون رئیس جمهور می تواند برای شکستن بن بست ها رأی دهد. اتاق پایین – مجلس نمایندگان – در حال حاضر توسط دموکرات ها کنترل می شود.