در اروپا ، نگرانی های ایمنی هیجان ناشی از واکسن COVID-19 را کاهش می دهد

محتوای مقاله ادامه داشت

“من کاملاً واکسینه شده ام و هر دو فرزندم. من ضد موم نیستم اما هنوز هم آن را لمس نمی کنم. ”، مادر دو فرزند شارلوت بوردوی ، 31 ساله ، از Hereford ، انگلیس ، در فیس بوک گفت.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Z_0L6MSZZPo

“مقیاس زمانی است. برای چیزی که به این سرعت فشرده شود ، بدون دانستن اثرات طولانی مدت ، دشوار است که با آن کار کنید. در این مرحله ناشناخته های زیادی وجود دارد. “او به رویترز گفت.

برخی دیگر اگرچه واکسن COVID-19 را رد نمی کنند ، اما گفتند که قبل از تصمیم گیری به اطلاعات بیشتری نیاز دارند.

کارلا کنسلوو داروساز در رم گفت: “من هنوز به آن اعتماد ندارم ، باید منتظر بمانیم.” “به نظر می رسد کشف آن خیلی زود است.”

پیتر براونل ، مشاور طراحی سازمانی در لندن ، گفت: “من توجه خواهم داشت تا در مورد آن بیشتر بدانم قبل از اینكه كل خانواده را در آنجا مستقر كنم.”

در حالی که نتایج موقت دلگرم کننده است ، Pfizer و شریک BioNTech هنوز مجبورند اطلاعات ایمنی واکسن آزمایشی خود را قبل از درخواست تأیید نظارتی فاش کنند.

سایر تولیدکنندگان واکسن COVID-19 در مرحله نهایی آزمایش هستند. در ماه سپتامبر ، تولیدکنندگان دارو ، به دنبال تقویت اعتماد به نفس عمومی ، متعهد شدند که استانداردهای ایمنی و اثربخشی علمی را حفظ کنند ، حتی در تلاش برای شلیک با سرعت شکستن گردن.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=fesdenGbKAc

رگولاتورها در سراسر جهان گفته اند که سرعت ایمنی را به خطر نمی اندازد ، زیرا نتایج سریعتر ناشی از انجام آزمایشهای موازی است که معمولاً به ترتیب انجام می شوند.

یک نظرسنجی جهانی توسط مجمع جهانی اقتصاد در این ماه نشان داد که 73 درصد از مردم مایل به واکسن زدن علیه COVID-19 هستند که از آگوست چهار واحد کاهش یافته است. سازمان بهداشت جهانی می گوید 70٪ برای قطع انتقال نیاز به داشتن آن دارند.