دریک تجارت شمع معطر را روشن می کند

محتوای مقاله

طرفداران Drake به لطف شمع های جدید او به زودی می توانند خانه های خود را با رایحه سوپراستار رپ پر کنند.

سازنده God God برای چندین ماه است که مزاحم پیش فروش کالاهای خانگی شده است ، زیرا قبلاً عکسی از شمع های آبی تیره با مارک طلا را در جدول زمانی خود در Instagram Stories به اشتراک گذاشته بود.

پست به سادگی عنوان شده بود ، “betterworldfragrances به زودی در دسترس است …”

اکنون ، طبق سایت InStyle.com ، جزئیات مربوط به پنج شمع معطر جدید روشن شده است و همه آنها با همکاری مایکل کاربی ، متخصص رایحه ، در شرکت سوئیس Givaudan ساخته شده اند.

هر شمع از موم سویا در بومی دریک کانادا ساخته شده است و نام آنها Carby Musk ، Good Thoughts ، Sweeter Tings ، Muskoka و Williamsburg Sleepover است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=j1RMvBlpWZQ

با این حال ، این Carby Musk است که به دلیل الهام گرفتن از رایحه بسیار خاص رپ ، بیشترین توجه طرفداران را به خود جلب خواهد کرد.

“ویژگی های نت های ماسک ، عنبر ، ترمه ، جیر و مخمل” ، این یادداشت های محصول را در صفحه شخصی کاربی در سایت Revolve.com ، جایی که پیش نمایش محصولات به خریداران ارائه می شد ، بخوانید.

“در واقع بوی دریک می دهد – این عطر شخصی است که او می پوشد ، و الهام بخش BWFH (Better World Fragrance House) است.”

هنوز تاریخ رسمی انتشار اعلام نشده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=_8y2tPYdggU

دریک آخرین چهره مشهوری است که از تجارت شمع استقبال می کند – گوئینت پالترو به واسطه نام تجاری Goop خود شمع ساخته شده برای بو گرفتن واژن خود را به فروش رساند ، در حالی که کیم کارداشیان و مادرش ، کریس جنر ، اخیراً مجموعه ویژه خود را راه اندازی کردند ، همانطور که آنتونی هاپکینز و آلیشیا کیز.