دادگاه عالی پنسیلوانیا برای رسیدگی به تجدید نظر در مورد محکومیت حمله جنسی بیل کازبی در سال 2018 رسیدگی می کند

محتوای مقاله ادامه داشت

یک شعبه فرجام خواهی کوزبی ، که به دلیل محدودیت های همه گیر ، عملاً توسط هفت قاضی دادرسی شنیده می شود ، به تصمیم قاضی استان مونتگومری استیون اونیل مبنی بر اجازه شهادت در دادگاه توسط پنج شاهد “عمل ناشایست قبلی” حمله می کند.

دادستان ها امیدوار بودند که شهادت پنج زن که در طول سال ها سرگرم کننده را نیز به حمله جنسی متهم کرده اند ، الگویی از رفتار کوزبی را در رابطه با دوستی با زنان جوان با وعده های کمک شغلی و سپس اعتیاد به مواد مخدر و تجاوز به آنها نشان دهد.

آنها در میان 50 زنی بودند که کوزبی ، که اکنون 83 ساله است ، را متهم به تجاوز جنسی به چند دهه قبل کردند ، هرچند همه اتهامات اما کنستاند برای پیگرد قانونی بسیار قدیمی بود.

تیم حقوقی کوزبی ، به سرپرستی جنیفر بونژان ، وکیل بروکلین ، استدلال می کنند که ادعاهای پنج زن نسبت به شکایت کنستاند بیش از حد مجاز نیست و مجاز نیست.

وکلای وی همچنین استدلال می کنند که در مقابل وکیل دادگستری سابق منطقه مونتگومری ، بروس کاستور ، در ازای سپرده شدن در دادخواست مدنی کنستاند ، به کوزبی مصونیت از تعقیب قانونی داده شد.

تیم حقوقی دادستان منطقه مونتگومری کوین استیل به سرپرستی Adrienne Jappe ، دستیار دادستان در دادگاه 2018 ، در هر دو مورد اختلاف نظر دارند.

دادگاه بدوی ادعای عدم پیگرد قانونی را به درستی رد کرد. اعتبار آن و تشخیص واقعی بودن هیچ وعده ای توسط این پرونده پشتیبانی نمی شود. حتی اگر وجود داشته باشد ، وکیل دادگستری فاقد صلاحیت اعطای مصونیت غیر قانونی است “، آنها در مختصر خود می نویسند.

دادستان ها خاطرنشان كردند كه شهادت این پنج زن و بطلان توافق نامه عدم تعقیب قضایی كاستور با كازبی ، هم با اونیل و هم از دادگاه عالی پنسیلوانیا ، دادگاه تجدیدنظر میانه ایالتی ، جلب شد.

در دسامبر 2019 ، دادگاه تجدیدنظر پنسیلوانیا درخواست کازبی برای لغو محکومیت وی را رد کرد. بعید به نظر می رسد که دادگاه عالی روز سه شنبه رأی دهد. معمولاً تحویل احکام هفته ها یا حتی ماه ها به طول می انجامد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=ZWS2NsENoRM