دادستان آلمان می گوید که “بسیار مطمئن” است که آنها قادر خواهند بود مجرم جنسی زندانی را متهم کنند

یک دادستان آلمان گفته است که “بسیار مطمئن” است که آنها قادر خواهند بود یک مجرم جنسی زندانی را در رابطه با ناپدید شدن مادلین مک کان متهم کنند.

هانس کریستین ولترز به بی بی سی گفت که او معتقد است یک مجرم جنسی آلمانی ، شناخته شده به عنوان مسیحی ب ، دختر جوان انگلیسی را کشت.

وی در سال 2007 ، کمی قبل از چهارمین سالگرد تولد خود ، در حالی که با خانواده اش در تعطیلات توریستی Praia da Luz در پرتغال تعطیل بود ، ناپدید شد.

آقای ولترز گفت: “اگر از شواهد موجود در دست ما می دانستید به همان نتیجه ای می رسید كه من انجام می دهم اما من نمی توانم جزئیات را به شما بگویم زیرا ما نمی خواهیم متهم بداند كه ما در مورد او چه چیزی داریم – این ملاحظات تاكتیكی است “

“به همان نتیجه برسید”

دادستان آلمان هانس کریستین ولترز به بی بی سی گفت که “بسیار مطمئن” است که آنها قادر خواهند بود مظنون اصلی مسیحی ب را در رابطه با ناپدید شدن مادلین مک کان در اوایل سال آینده متهم کنند (عکس: مارتین میسنر / AP)

فرد مظنون که در ماه ژوئن شناسایی شد ، در حال حاضر به جرم قاچاق مواد مخدر و تجاوز به عنف در زندان در آلمان به سر می برد.

اما درک شده است که وی از 1997 تا 2007 در پرتغال زندگی و خارج از کشور زندگی کرده است و محققان بر این باورند که وی ممکن است در آنجا سه ​​جنایت جنسی انجام داده باشد

آقای وولترز به بی بی سی گفت: “من نمی توانم قول بدهم ، نمی توانم تضمین كنم كه به اندازه کافی برای طرح اتهام داریم اما من بسیار مطمئن هستم زیرا آنچه تاكنون داریم اصلا نتیجه گیری دیگری را مجاز نمی داند.”

قاچاقچی و متجاوز به مواد مخدر

گفته می شود که محققان در حال کار برای ساخت یک پرونده محکم در برابر آب هستند و ممکن است متهم در اوایل سال آینده متهم شود.

پلیس مت گفته است که تحقیقات خود – عملیات گرانج – همچنان یک تحقیق در مورد فرد گمشده است.

کمیسیدا دیک ، کمیسر پلیس مت ، قبلاً گفته بود “شواهد قطعی در مورد زنده بودن یا مردن مادلین وجود دارد.”

عملیات گرانج

مادلین ، از راتلی در لسترشایر ، عصر روز 3 مه 2007 از تخت خود در یک آپارتمان تعطیلات ناپدید شد.

او در حالی که پدر و مادرش در رستورانی در نزدیکی شام مشغول شام خوردن بودند ، با خواهر و برادر دوقلوی دو ساله اش در آپارتمان خوابیده بودند.

علی رغم تحقیقات مداوم طی 13 سال گذشته ، وی هرگز پیدا نشده است.