حمله ببرها در پناهگاه کارول باسکین ، داوطلب را با صدمات جدی روبرو می کند

محتوای مقاله

پناهگاه بزرگ گربه های کارول باسکین ، ستاره تایگر کینگ در فلوریدا ، صحنه یک آشفتگی خونین در روز پنجشنبه بود که یکی از ببرهای ستاره تلویزیونی واقعیت به یک داوطلب حمله کرد.

کیمبا در حالی که دست به کندی کوزر می زد به محفظه ای برای باز کردن درب زمان تغذیه گاز گرفت و تا وقتی که هموطنان داوطلبش به صحنه نرسیدند اجازه نمی داد او را رها کند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=oIViTZtdXtU

منابع می گویند بازوی TMZ Candy از ناحیه شانه تقریباً پاره شده بود.

کارمندان تا زمان رسیدن امدادگران ، تورنیکت و فشار به زخمها اعمال کردند و به درمان ادامه دادند تا قربانی حمله ببر را تثبیت کرده و وی را به بیمارستان محلی تامپا منتقل کنند. انتظار می رود که او زنده بماند.

کیمبا به عنوان احتیاط برای 30 روز آینده در قرنطینه نگهداری می شود ، اما باسکین اصرار دارد که حیوان در زمان تغذیه “فقط طبیعی عمل می کرد”.

او ادعا می کند که کیمبا در یک محفظه پشت دو درب تونل به سبک گیوتین بوده است و هنگامی که کوزر متوجه شد نقطه دسترسی دوم بسته شده است ، نباید برای باز کردن آن دست دراز می کرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=meU4Jvw7VUk

باسکین می گوید: “این سیگنال جهانی ماست که نمی توان دروازه ای را بدون هماهنگ کننده برای کمک باز کرد ، اما کندی گفت که وقتی فکر می کند فکرش را نمی کند فقط فکر نمی کند.” “این خلاف پروتکل های ماست که هر کس هر قسمت از بدن خود را در یک قفس قرار دهد و یک گربه در آن باشد.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=1E_0RnICQs4