جیسون موموآ پس از بازی در سریال «بازی تاج و تخت» کاملاً بدهکار بود

محتوای مقاله

جیسون موموآ پس از جدایی از بازی تاج و تخت در سال 2011 برای پرداخت قبوض خانه خود در لس آنجلس تلاش کرد.

در مصاحبه ای با InStyle ، این بازیگر اعتراف می کند که “کاملا بدهکار بود” وقتی شخصیت او ، خال دروگو ، شوهر دنریس تارگرین ، فیلم Emilia Clarke ، در فینال فصل اول در نمایش HBO کشته شد.

وی درباره مبارزات همسرش و لیزا بونه برای تأمین هزینه های زندگی دو فرزندشان ، دختر لولا ایولانی ، 13 ساله و پسر ناکوآ-گرگ ماناکائواپو ناماکائها ، 11 ساله ، گفت: “منظورم این است که ما بعد از بازی تاج و تخت گرسنه بودیم.

“من نمی توانستم کار کنم. این بسیار چالش برانگیز است که شما نوزاد دارید و کاملاً بدهکار هستید. “

همه چیز شروع به جستجوی جیسون کرد وقتی او سالها بعد برای بازی در فیلم Aquaman در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice انتخاب شد و بعداً این بازیگر بار دیگر در لیگ عدالت 2017 و Aquaman 2018 بازی کرد. او همچنین صدای ابرقهرمان را در فیلم The Lego Movie 2: The Second Part 2019 (2019) فراهم کرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=DtMSW9SHREQ

نقش بعدی او در صفحه نمایش بزرگ در بازسازی تمام ستاره رمان علمی تخیلی کلاسیک فرانک هربرت Dune است که تیموتی چلامت و زندایا نیز در آن بازی می کنند – و جیسون اصرار دارد که هنوز از موفقیت خود بیمناک است.

هنگامی که او تریلر Dune را دید ، به یاد می آورد ، “این” جاش برولین ، جیسون موموآ ، خاویر باردم بود “، و من مثل” اوه خدای من “بودم. نمی توانم باور کنم که اسم من با این نام ها بود. ‘

او لبخند می زند: “احساس می کنم هنوز بچه هستم و می شوم.”