جیسون موموآ ، بیمار جوان سرطانی را با تریدنت آکوامن غافلگیر کرد

محتوای مقاله

جیسون موموآ پسر جوانی که از سرطان رنج می برد با هدیه دادن یک سه خواب آکوامن به او تعجب کرد.

این ستاره اکشن پیش از این دنی چیهان هفت ساله را که در حال مبارزه با انواع نادر سرطان مغز و مایع نخاعی است ، ماه گذشته طی چت FaceTime به طرفداران خود معرفی کرده بود.

پس از این تماس ، موموآ به برادران وارنر التماس کرد که به شیهان یک سفارشی رسمی هدیه دهد ، و به نظر می رسد که آنها از طریق آن وارد شدند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=4subItn2mAs

Momoa روز یکشنبه در صفحه اینستاگرام خود با به اشتراک گذاشتن جزئی از دنی که توسط انبوهی از کالاهای Aquaman ، از جمله یک تریتان محاصره شده بود ، نوشت: “ناتالی مادرش امروز می خواست تصویری از این پسر شگفت انگیز دنی شیهان را به اشتراک بگذارد. من می خواستم از اندی اسمیتsideshowcollectibles بخاطر قرار دادن برخی شخصیت های اکشن و اسباب بازی برای دنی وwbpictures برای ارسال بیش از سه تخته آکوامن تشکر کنم. “

در آخرین تصویر ، یادداشتی از “عمو آکوامن” دیده می شود ، که در آن او قول داده است “با برخی از دلفین ها” سوار شیهان شود.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=owi8aa5OkTo

مادر دنی ناتالی به یاهو گفت. سرگرمی پسرش با دریافت هدیه “لال” ماند – و پاسخ او ، با توجه به اینکه او معمولاً “بسیار پرحرف” است ، “شاهدی واقعی برای تعجب او بود”.

وی افزود: “واکنش من بسیار شاد ، متعجب و سپاسگزار بود.” “دنی این هفته هفته سختی را پشت سر گذاشت ، بنابراین دیدن او بسیار سرزنده و هیجان انگیز بود.”