جو بایدن می گوید که از پیروزی اطمینان دارد ، اما هنوز کشورهای نهایی فراخوانی نشده اند

جو بایدن اعلام کرد که قصد دارد ریاست جمهوری آمریکا را بدست آورد ، زیرا روند رهبری وی نسبت به رئیس جمهور دونالد ترامپ در تعدادی از ایالت های مهم میدان نبرد همچنان افزایش می یابد.

رسانه های ایالات متحده تاکنون اعلام نکردند که آقای بایدن برای کاخ سفید قرار دارد و مقامات همچنان به شمارش آرا ادامه می دهند. با این حال ، معاون سابق رئیس جمهور به طور فزاینده ای اعتماد به نفس دارد. در حالی که شمارش آرا شمسی وارد روز پنجم خود شد ، آقای بایدن با 253 رای به 214 رای برای کالج انتخاباتی آقای ترامپ را رهبری کرد.

تأمین 20 رأی انتخاباتی پنسیلوانیا ، همانطور که اکنون انتظار می رود این کار را انجام دهد ، بایدن را بیش از 270 رأی مورد نیاز برای کسب ریاست جمهوری قرار می دهد.

اواخر روز جمعه در ایالت زادگاه خود در دلاور ، در سخنرانی سخنرانی پیروزی خود ، گفت: “اعداد به ما می گویند … این یک داستان روشن و قانع کننده است: ما در این مسابقه پیروز خواهیم شد.”

“رای ما هنوز در حال رشد است”

وی ادامه داد: “ما در حال دستیابی به بیش از 300 رای دانشكده انتخاباتی هستیم.”

“و به اعداد ملی نگاه کنید. ما با اکثریت قاطع ملت پشت سر خود در این مسابقه پیروز خواهیم شد.

“ما بیش از 74 میلیون رای کسب کرده ایم. بگذارید تکرار کنم که: 74 میلیون رأی. این بیش از هر بلیط ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده آمریکا است. و کل آرا our ما هنوز در حال رشد است.

“ما با بیش از چهار میلیون رأی دونالد ترامپ را شکست می دهیم و این حاشیه نیز همچنان در حال رشد است.”

“/>

ادامه مطلب

چالش های دونالد ترامپ: آیا آراots معارض در جورجیا ، میشیگان ، پنسیلوانیا و نوادا بر نتیجه تأثیر خواهد گذاشت؟

وی در ادامه خواستار صبر و شکیبایی در ادامه شمارش آراots و تأیید آرا شد و گفت که وی و همسر نامزدش کامالا هریس قبلاً ملاقات با کارشناسان در مورد مسائل بهداشت عمومی – عمدتاً همه گیر Covid-19 – و بحران اقتصادی پیش روی کشور را آغاز کرده اند. نتیجه آن

آقای بایدن ادامه داد: “تعداد کشته ها به 240،000 نفر از دست رفته توسط این ویروس نزدیک می شود.”

“این 240،000 صندلی خالی در میزهای آشپزخانه و میزهای غذاخوری در سراسر آمریکا است.

وی افزود: “ما هرگز قادر به اندازه گیری تمام درد ، از دست دادن و رنجی نیستیم كه بسیاری از خانواده ها متحمل شده اند. من می دانم که از دست دادن کسی چه حسی دارد ، و می خواهم که او بداند که تنها نیست. قلب ما با شما می شکند. “

کامالا هریس ، نامزد معاون ریاست جمهوری ، در حالی که جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات ایالات متحده صحبت می کند ، در مورد نتایج انتخابات در ویلمینگتون ، دلاور صحبت می کند (عکس: رویترز)

“ما دشمن نیستیم”

او خطاب را با پیام امید – “دموکراسی کار می کند” – و اشاره ای کاملاً محجبه به سیاست تفرقه انداز که ویژگی دولت ترامپ است ، به پایان رساند.

وی گفت: “ما در آمریكا دیدگاههای شدیدی داریم ، اختلاف نظرهای شدیدی داریم و این مشكلی است.” “اختلافات شدید در یک دموکراسی اجتناب ناپذیر است و اختلافات شدید سالم است. آنها نشانه بحث و جدال ، از دیدگاه های عمیق است.

“اما ما باید به یاد داشته باشیم: هدف از سیاست ما جنگ تمام عیار ، بی وقفه و بی پایان نیست. نه. هدف از سیاست ما ، کار ملت ، شعله ور کردن آتش درگیری نیست ، بلکه حل مشکلات ، تضمین عدالت ، دادن ضربه ای عادلانه به همه ، بهبود زندگی مردم ما است.

“ما ممکن است مخالف باشیم – اما دشمن نیستیم. ما آمریکایی هستیم.

ادامه مطلب

چگونه دونالد ترامپ آمریکا را تغییر داده است؟ رئیس جمهور با سیاست های خام ، بمب گذاری و تعصب میراث نفرت را از خود به یادگار گذاشت

“مهم نیست که به چه کسی رأی داده اید ، من به یک چیز اطمینان دارم: اکثریت قریب به اتفاق 150 میلیون آمریکایی ، آنها می خواهند این زردآلو را از سیاست ما خارج کنند. مطمئناً ما در مورد بسیاری از موضوعات توافق نخواهیم کرد ، اما حداقل می توانیم توافق کنیم که نسبت به یکدیگر مدنی باشیم.

“بیایید عصبانیت و شیطان پرستی را پشت سر بگذاریم. وقت آن است که ما به عنوان یک ملت دور هم جمع شویم و شفا دهیم. کار آسانی نیست ، اما باید تلاش کنیم. “

وی در پایان گفت: “من بارها و بارها آن را گفته ام: من هرگز نسبت به آینده ملت خود خوشبین نبوده ام.” “هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نتوانیم صاحب قرن 21 شویم. ما فقط باید به یاد داشته باشیم که هستیم. این ایالات متحده آمریکا است ، و هرگز چیزی نبوده است ، کاری که ما قادر به انجام آن نباشیم وقتی که این کار را با هم انجام دادیم. “

انتظار می رود آقای بایدن روز شنبه سخنرانی دیگری انجام دهد ، اما هنوز هزاران رأی برای شمارش باقی مانده است ، از جمله آرا outstanding برجسته رای گیری ، هنوز مشخص نیست که مسابقه به چه نتیجه ای می رسد.

میا ، 7 ساله ، در حالیکه روی شانه های پدرش ، تاد ، در حین تظاهرات در Black Lives Matter Plaza در مقابل کاخ سفید در 6 نوامبر نشسته بود ، تابلویی با عنوان “ترامپ تمام شد” را در دست گرفته است (عکس: گتی)

ترامپ از قبول نتیجه امتناع می ورزد

در همین حال ، رئیس جمهور ترامپ علیرغم درخواست منابع محافظه کار رسانه ای برای اقدام “با فضل” برای حفظ “میراث خود” هیچ نشانه ای از آمادگی برای پذیرفتن نشان نمی دهد.

در عوض ، مبارزات انتخاباتی وی مجموعه ای از پرونده های قضایی را تولید کرده است.

“جو بایدن نباید به اشتباه دفتر رئیس جمهور را ادعا کند. من هم می توانم این ادعا را داشته باشم. مراحل قانونی تازه شروع شده است! ” او در توییتر نوشت.

رویترز گزارش داد ، جمهوری خواهان قصد داشتند حداقل 60 میلیون دلار برای هزینه های حقوقی برای چالش ها جمع کنند ، کارشناسان قانون می گویند تأثیر کمی در نتیجه نهایی انتخابات خواهد داشت.

با این حال ، نگاهی دقیق به درخواست ها نشان می دهد که بیش از نیمی از پول جمع شده برای پرداخت برخی از بدهی های کمپین هزینه می شود.

“/>

ادامه مطلب

‘آمریکا چیزی فراتر از یک نمایش یک نفره است’: رهبران خارجی به ادعاهای کلاهبرداری دونالد ترامپ واکنش نشان می دهند

به گفته این خبرگزاری ، یکی از مشاوران ترامپ استراتژی دعاوی مبارزات انتخاباتی را بی نظم و نابسامان توصیف کرده است. یکی دیگر از مقامات جمهوری خواه گفت که وی شک دارد که این پرونده های قضایی منجر به پیروزی در هر نوع ترامپ شود.

این مقام که خواست نامش فاش نشود ، گفت: “این مسابقه به پایان رسیده است و تنها کسی که آن را نمی بیند دونالد ترامپ است.”