جو بایدن می گوید: امتناع دونالد ترامپ از پذیرش انتخابات “خجالت آور” است

جو بایدن امتناع دونالد ترامپ از پذیرفتن انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را رد کرد و عدم شناسایی پیروزی خود را “خجالت” توصیف کرد.

رئیس جمهور منتخب شب گذشته با گرفتن س questionsال از خبرنگاران برای اولین بار از زمان پیروزی ، پیش بینی کرد که سازش نکردن آقای ترامپ “به میراث رئیس جمهور کمک نمی کند.”

وی افزود: “ما در حال شروع انتقال هستیم.”

این در حالی است که آقای ترامپ و هوادارانش به تلاش های خود برای انکار نتیجه انتخابات و تضعیف آقای بایدن ادامه دادند.

تعداد کمی از جمهوری خواهان پیروزی آقای بایدن را تصدیق کرده اند و برخی از جمله میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، در پشت مبارزات انتخاباتی فعلی شرکت کرده اند.

تیم انتقالی

دادستان کل ویلیام بار به وزارت دادگستری اجازه داد تا ادعاهای “قابل توجه” در مورد بی نظمی رای دهندگان و تقلب در انتخابات را بررسی کند. هیچ مدرکی وجود نداشته است.

و گزارش شده است که تیم انتقال آقای بایدن در حال بررسی اقدامات قانونی در مورد تأخیر اداره خدمات عمومی در تشخیص پیروزی وی است – جلوگیری از انتقال تیم به فضای دفتر دولت فدرال یا دسترسی به بودجه برای استخدام کارکنان.

بایدن تأثیر مقاومت جمهوری خواهان را نادیده گرفت ، که به گفته وی “به هیچ وجه پویایی را در آنچه قادر به انجام آن هستیم تغییر نمی دهد.”

بایدن گفت که جلسات اطلاعاتی اضافی “مفید خواهد بود” ، اما “صریحاً نمی بینیم که چیزی از سرعت ما کاسته شود.”

وزیر خارجه مایک پمپئو گفت که “انتقال آرام به دولت دوم ترامپ” وجود خواهد داشت (AP Photo / Jacquelyn Martin، Pool)

وزیر خارجه پرزیدنت ترامپ ، مایک پمپئو ، آبها را بیشتر به هم زد و گفت “انتقال آرام به دولت دوم ترامپ” وجود خواهد داشت.

امتناع از قبول کردن

در پاسخ به این س aboutال که آیا او نمی تواند با جمهوری خواهان به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت شناخته شود لبخند زد و گفت: “آنها این کار را می کنند. آن ها خواهند.”

در حالی که آقای ترامپ هنوز از پذیرفتن مسابقه امتناع می ورزد ، گزارش شده است که دستیاران و مقامات کاخ سفید به طور خصوصی می دانند که چالش های حقوقی وی شانس موفقیت کمی دارند اما تمایلی به گفتن این موضوع ندارند تا زمانی که رئیس جمهور شکست را پذیرفت.

بایدن پس از سخنرانی بعد از ظهر در دلاور در مورد قانون مراقبت مقرون به صرفه ، فقط چند ساعت پس از استدلال در مورد لیاقت دادگاه عالی ، در حال سخنرانی بود.

“/>

ادامه مطلب

جو بایدن در حالی که ترامپ هنوز نتیجه انتخابات را نادیده می گیرد ، به جنگ Covid-19 متعهد می شود تا به ریاست جمهوری نگاه کند

دادگاه عالی هشت سال پیش حکم به سالم نگه داشتن م componentsلفه های اساسی قانون موسوم به “اوباماکر” داد ، اما ترامپ و متحدان جمهوری خواه وی در پی لغو آن هستند.

قضات دادگاه عالی آمریكا علامت گذاری كردند اما بعید به نظر می رسد كه در چالش حقوقی تگزاس و 17 ایالت دیگر تحت حاكمیت جمهوری خواهان و دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور نیز قانون را لغو كنند.

گزارش اضافی توسط AP