جان لجند ، کریسی تیگن پس از مرگ پسر “چیزهایی را که باعث خوشحالی ما می شوند” نگه دارید

محتوای مقاله

جان لجند و کریسی تیگن تمام تلاش خود را می کنند تا پس از مرگ فرزندشان جک “چیزهایی را که باعث خوشحالی ما می شوند” نگه دارند.

این زوج اخیراً پس از اعلام خونریزی شدید منجر به بستری شدن کریسی باردار و سقط جنین در نهایت ویران شده بودند. پس از وقفه ای کوتاه از شبکه های اجتماعی ، آنها اکنون در تلاشند تا زندگی خود را ادامه دهند و جان به Entertainment Tonight گفت که نگاه به دو فرزند آنها – لونا ، چهار ساله و مایلز ، دو نفر – به آنها کمک می کند تا بفهمند که چقدر خوش شانس هستند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=PcRchQ0YbLM

“هر زمان که ما از چالش های شخصی عبور می کنیم – و من فکر می کنم چالش ها به عنوان یک کشور – من فکر می کنم باید آنچه را که ما را خوش بین می کند ، حفظ کنیم. آنچه ما را امیدوار می کند ، چیزهایی را که باعث خوشحالی ما می شوند نگه دارید. ” “و در خانواده من ، همانطور که سال سختی را پشت سر گذاشته ایم ، این واقعیت را حفظ کرده ایم که ما دو فرزند زیبا داریم که آنها را دوست داریم و انعکاس بسیار زیبایی از آنچه که هستیم و آنچه برای ما ارزش دارد ، هستند.”

جان افزود که او و کریسی مملو از پیام های افرادی بوده اند که متحمل خسارات ویرانگر مشابهی شده اند ، بسیاری از آنها این مدل را تحسین می کنند زیرا اینگونه علنی در مورد فاجعه صحبت کرده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=dgZni9I-ZQE

وی گفت: “ما از بسیاری از افراد كه از این طریق نیز گذرانده اند شنیده ایم و داشتن این همه عشق و حمایت از بسیاری از افراد كه موارد مشابهی را تجربه كرده اند بسیار دلگرم كننده است.” “کریسی به اشتراک گذاشتن آنچه که به اشتراک گذاشته است برای افراد دیگری که از آن عبور می کنند نیز مفید بوده و ممکن است در آینده از آن بگذرند. بنابراین متشکرم. “