تیم مریلین منسون به ادعاهای سو abuse استفاده اوان راشل وود رسیدگی می کند

محتوای مقاله ادامه داشت

“سپس ادامه می دهید تا در مورد اینكه مانسون به” چیزهای وحشتناك “توسط” منتقدان “بی نام متهم می شود صحبت كنید اما هیچ راهنمایی در مورد اینكه این منتقدان كیستند و چه چیزهایی هستند ارائه نمی كنید ، بنابراین اظهارنظر امکان پذیر نیست.”

تیم مانسون با اشاره به سوالی در مورد میکی رورک – یکی دیگر از سابقانی که وود او را رد کرده است ، سوer استفاده کننده وی بوده است: “این درک من است که ایوان راشل وود در همان زمان ملاقات با مانسون با افراد زیادی قرار گذاشته است. تحقیقات مقدماتی اینترنتی تعداد نامهای دیگری را در اختیار شما قرار می دهد که در هیچ یک از بحثهای ما مطرح نشده است. “

آنها گفتند که اظهارات وی به SPIN “بدیهی است که یک مصاحبه تئاتر راک ستاره ای است که یک رکورد جدید و نه یک واقعیت واقعی را تبلیغ می کند” و به آنها اشاره کردند که بعداً در سال 2010 نامزد شدند.

این بیانیه همچنین ادعا کرد که مانسون و رز مک گوان سابق “دوست باقی می مانند” و همین امر در مورد همسر سابق دیتا فون تیزی نیز وجود دارد و همچنین به اظهارنظرهای مثبتی که وود در مورد روابط گذشته آنها گفته بود اشاره دارد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=DRiNOsIB1gA

تکرار وی درباره اتهامات مطرح شده در فضای مجازی افزود: “متأسفانه ، ما در دورانی زندگی می کنیم که مردم آنچه را در اینترنت می خوانند باور می کنند و بدون هیچ گونه مدرکی آزادانه می توانند آنچه را می خواهند بگویند. این تأثیرات می تواند فاجعه بار باشد و ارتقا information اطلاعات غیر واقعی کاملاً غیرمسئولانه است. “