تگزاس از دادگاه عالی آمریكا می خواهد تا ترامپ را در انتخابات پیروز كند

محتوای مقاله ادامه داشت

مقامات انتخابات ایالتی گفته اند که هیچ مدرکی از این نوع تقلب که نتایج را تغییر دهد ، پیدا نکرده اند. به دلیل همه گیری ، در انتخابات رأی گیری از طریق پست افزایش یافت ، زیرا بسیاری از آمریکایی ها برای جلوگیری از شیوع COVID-19 از مکان های رای گیری دور بودند.

تگزاس از دیوان عالی کشور خواسته است که شمارش آرا College کالج انتخاباتی در چهار ایالت – در مجموع 62 رأی – را مسدود کند. بایدن 306 رأی انتخاباتی را کسب کرده است – بیش از 270 رأی لازم – در مقایسه با 232 رأی ترامپ در کالج انتخاباتی ایالت به ایالت که نتیجه انتخابات را تعیین می کند ، جمع آوری کرده و در عین حال با کسب بیش از 7 میلیون رأی ، رأی مردم ملی را به دست آورد.

تگزاس همچنین از دادگاه عالی خواسته است تا آخرین مهلت 14 دسامبر برای رأی دادن به کالج انتخابات به تأخیر بیفتد.

پل اسمیت ، استاد دانشکده حقوق دانشگاه جورج تاون ، گفت که تگزاس مبنای قانونی برای طرح این دادخواست ندارد.

اسمیت گفت: “هیچ راهی وجود ندارد كه ایالت تگزاس بتواند از اینكه ایالت های دیگر آرا را شمرده اند و چگونه آرا elect انتخاباتی خود را می گیرند ، گله كند.”

ستاد انتخاباتی ترامپ و متحدانش پرونده های ناموفقی را در جورجیا ، میشیگان ، پنسیلوانیا ، ویسکانسین و سایر ایالت ها دنبال کردند و ادعاهای بی اساس تقلب گسترده در انتخابات را مطرح کردند. ترامپ این چهار ایالت را پس از پیروزی در سال 2016 از دست داد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این ویدیو انجام نشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=djWhAMnV7GU

دیوان عالی کشور موظف به رسیدگی به پرونده نیست و در تصمیمات قبلی گفته است که “صلاحیت اصلی” آن که اجازه می دهد دعوای قضایی بین ایالت ها به طور مستقیم با نه قاضی تشکیل شود باید کم استناد شود.