توضیح مختصری در مورد xbody

 

توضیح مختصری در مورد xbody

اول اجازه دهید یک توضیح مختصری در مورد xbody که زیر مجموعه دستگاه Ems  شناخته می شود، بدهم. بسیاری معتقدند که جریان الکتریکی، عوارض جانبی دارد و حتی به قلب هم ضرر میرساند.اما واقعیت این نیست. این نکته را فراموش نکنید که درمان با استفاده از جریان الکتریکی، بخشی شناخته شده از تکنیکهای فیزیوتراپی است. که با ۲ بار تمرین کردن در هفته نیاز ورزشی شما برطرف می گردد. از جدید ترین روش های ورزشی قرن ۲۱ام، ایکس بادی را می توان نام برد که اگرچه مدت زمان زیادی از ظهور آن نمی گذرد ولی باتوجه به نتایج بسیار خوبی که در زمینه لاغری و کاهش وزن داشته تبدیل به ورزشی بسیار محبوب شده است. ایکس بادی از جدیدترین روشهای ورزشی قرن ۲۱ام است که اگرچه مدت زمان زیادی از ظهور آن نمیگذرد ولی باتوجه به نتایج بسیار خوبی که در زمینه لاغری و کاهش وزن داشته تبدیل به ورزشی بسیار محبوب شده است. فردی که از لحاظ پاسچر بدن یا ساختار قامتی مشکلی در زانوی خود دارد، به عنوان مثال با زانوی ضربدری روبرو است، عضلات و ساختارهای بخش خارجی زانویش سفت و کوتاه شده و ساختارهای بخش داخلی زانو هم شل و ضعیف است، با استفاده از این دستگاه مثل هر نسخه ورزشی دیگر بخش ضعیف آن تقویت میشود.

در مورد استفاده از روش ایکس بادی نیز همین طور است زیرا عوارض x بادی نیز در صورتی که از این روش و دستگاه های مربوط به آن به درستی استفاده نشود می تواند خطرناک باشد به عنوان مثال در صورت استفاده بیش از حد و نادرست دستگاه ایکس بادی عوارضی نظیر التهاب و سوختگی پوست به وجود می آید که ممکن است حتی در صورت درمان اثرات آن باقی بماند.

حضور مربی حاذق و با تجربه در کنار ورزشکار به آنالیز بهتر شرایط فردی کمک بسیاری می کند و خطر بروز عوارض را نیز به شدت کاهش می دهد پس اگر مایلید ورزشی امن و بی خطر را تجربه کنید حتما در استودیو ایکس بادی ثبت نام کنید که مربی متخصص داشته باشد.

ایکس بادی بدون عوارض

قیمت دستگاه ems ،ایکس بادی نیز همین طور است زیرا عوارض x بادی نیز در صورتی که از این روش و دستگاه های مربوط به آن به درستی استفاده نشود می تواند خطرناک باشد به عنوان مثال در صورت استفاده بیش از حد و نادرست دستگاه ایکس بادی عوارضی نظیر التهاب و سوختگی پوست به وجود می آید که ممکن است حتی در صورت درمان اثرات آن باقی بماند. برای برخی از افراد مضرات ایکس بادی بیشتر از فواید آن است به عنوان مثال افرادی که بدون مشورت پزشک اقدام به استفاده از این روش می کنند.

شعب اصل یعنی زیر نظر وزارت بهداشت، حضور پزشک و اسم ایکس بادی می باشد که مالک آن علی سهیلی است. علامت تجاری به فارسی و به لاتین در تاریخ 1396/07/17 در سازمان ثبت اسناد زیر نظر قوه قضاییه به شماره ثبت 12729 به نام علی سهیلی، مالک این اسم صادر شد و شعبات اصل همچنان در حال فعالیت خود هستند. ثبت سفارش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و بدون تعطیلی امکان پذیر می باشد. با این روش می توان بدون حرکت مفاصل عضلات را تحریک و تقویت کرد و در موارد آسیب دیدگی از آتروفی یا همان تحلیل عضلانی پیشگیری کرد. البته به گفته پژوهشگران مجله پزشکی بریتانیا، افراط در استفاده از این روش مطمئنا بدون عوارض نخواهد بود.

از دستگاه ایکس بادی کجا استفاده میشه ؟

 دستگاه ems دست دوم ،ایکس بادی در سالن های ورزشی، مراکز سلامتی و زیبایی و همچنین در ورزش های رقابتی، توانبخشی و پزشکی کاربرد دارد. کاربرد های XBody تنها در امر ورزش خلاصه نمی شود از این سیستم در پزشکی برای کمک به توانبخشی، بهبود روند حرکتی، و تقویت عضلات پیرامون مفاصل، و در بسیاری از مراکز سلامتی و زیبایی با هدف کاهش کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافی و اصلاح فرم و استایل بدنی مورد استفاده قرار می گیرد و حتی در ورزش های رقابتی نیز کاربرد دارد و حتی بسیاری از بدنسازان حرفه ای از این سیستم در هر چه بهتر فرم و شکل عضلات شان بهره می گیرند.

ورزش

در هنگام انجام ورزش XBody بدلیل اینکه بخش بزرگی از ماهیچه ها فعال و مقدار قابل توجهی انرژی مصرف می شود، متابولیسم بدن روند افزایشی خواهد داشت از این روی به سرعت ذخایر چربی تبدیل به انرژی شده و خواهند سوخت و همزمان با فعالت ماهیچه ها استایل و فرم بدنی بهبود خواهد یافت. مزیت استفاده از ذخایر غنی انرژی و داشتن متابولیسم بهتر در آن است که شخص با انرژی و فشار بیشتری میتواند تمرین کند و در نتیجه کالری بیشتری مصرف میکند. از طریق این عضلهسازی مؤثر، بدن ما کالری بیشتری میسوزاند، که به ما در کاهش وزن و کاهش چربی بدن کمک میکند. در روش سنتی، از مغز تکانههای عصبی به عضلات ارسال و باعث انقباض آن میشود؛ در روش تمرینی ایاماس به علت تلفیق فشار دستگاه با تمرینات سنتی٬ این دستورات هم از طریق مغز و هم از طریق الکترودها به صورت همزمان به عضلات ارسال و اعمال میشوند. به طور خلاصه ای ام اس روشی است که در آن این دستور به جای مغز از یک دستگاه صادر می شود! میزان آب مصرفی باید به طور کل افزایش یابد به طوری که قبل از تمرین حداقل ۰٫۵ لیتر، حین تمرین ۲۵۰ سیسی و بعد از تمرین ۰٫۵ لیتر آب مصرف شود و بعد از آن نیز میزان آب بدن را باید افزایش داد.