ترودو انتظار دارد که بیشتر کانادایی ها تا سپتامبر 2021 واکسینه شوند

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=6tj4V5xlfeQ

بعداً جوجو گفت که پیش بینی نخست وزیر “در همان پارک اصلی” همان برنامه های قبلی است ، و گفت که سپتامبر هدف خوبی برای تلاش در جهت دستیابی به آن است.

ترودو گفت که این طرح موقعیت کانادا را به خوبی نشان می دهد ، علی رغم انتقادات ، این کشور ممکن است واکسیناسیون را از اوایل ایالات متحده ، آلمان و انگلستان آغاز نکند.

ترودو تأکید کرد: “این واقعیت که پزشکان تأکید کردند اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، ما می توانیم اکثر کانادایی ها را تا ماه سپتامبر آینده واکسینه کنیم ، ما را در جایگاه بسیار خوبی قرار می دهد.”

وی ادامه داد: “ما در تلاشیم تا هر کاری که بتوانیم برای کانادایی ها ارائه دهیم ، با گوش دادن به متخصصانی که با افراد برتر کار می کنند ، اطمینان حاصل کنیم که ما این کار را به درستی و به سرعت و با اطمینان برای همه کانادایی ها انجام می دهیم.”

اتاوا توافق نامه ها را با پنج سازنده واکسن نهایی کرده و در حال مذاکره پیشرفته با دو شرکت دیگر است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=0xQRxX6Mi7U

آرین رضا ، دستیار معاون وزیر در خدمات عمومی و تدارکات کانادا ، گفت که معاملات 194 میلیون دوز را با گزینه خرید 220 میلیون دلار دیگر تأمین می کند.

این خبر به دنبال آمار نگران کننده تری از پرونده COVID-19 روزانه از انتاریو است که گزارش دهنده ثبت یک هزار و 855 مورد جدید و 20 مورد مرگ دیگر در روز جمعه است.

کبک گزارش 1،269 مورد جدید آلودگی به COVID-19 و 38 مورد مرگ و میر مرتبط با ویروس ، از جمله 9 مورد را در 24 ساعت گذشته گزارش کرد.

نوناووت چهار مورد جدید COVID-19 را اعلام کرد.