ترامپ چالش جدید انتخابات را مطرح کرد ، جورجیا بازشماری مجدد را اعلام کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

رولو در بیانیه ای گفت: “این واقعیت را تغییر نمی دهد: انتخابات میشیگان منصفانه ، ایمن ، شفاف انجام شد و نتایج آن بازتاب دقیق اراده مردم است.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=cp71ekvdrLI

بایدن شنبه گذشته با کسب پیروزی در مجموعه ای از ایالت های میدان نبرد به پیروزی دست یافت تا از 270 رأی انتخاباتی مورد نیاز در کالج انتخاباتی ایالت به ایالت که تعیین می کند چه کسی مقام ریاست جمهوری را کسب کند ، فراتر رود. همچنین بایدن با بیش از 5 میلیون رأی در حالی رای گیری می كرد كه چند ایالت هنوز آراing را می شمردند.

منتقدان ترامپ را به هدف تضعیف اعتماد عمومی به سیستم انتخاباتی ایالات متحده و مشروعیت بخشیدن به پیروزی بایدن از طریق ادعاهای بی اساس در مورد تقلب در رأی دهندگان متهم کرده اند ، زیرا رئیس جمهور جمهوریخواه ، اولین کاخ سفید که از سال 1992 خواستار انتخاب مجدد خود را از دست داده است ، قدرت.

در طول مبارزات انتخاباتی ، ترامپ از تعهد به انتقال صلح آمیز قدرت خودداری کرد.

قضات چندین مورد از پرونده های قضایی ترامپ را رد کرده اند و کارشناسان حقوقی می گویند این دعوا شانس کمی برای تغییر نتیجه دارد. بایدن در روز چهارشنبه با ادامه شمارش آرا ، از جمله پنسیلوانیا که اکنون 50،000 رأی دارد ، برتری خود را در ایالت های کلیدی افزایش داد.

وزیر امور خارجه جورجیا ، براد رافنسپرگر ، از بازشماری دست آرا در 159 شهرستان این ایالت خبر داد. وی گفت که انتظار می رود این هفته آغاز شود و به موقع برای تأیید نتایج تا پایان مهلت 20 نوامبر به پایان خواهد رسید.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=vnQ8j3nz_fI

بایدن حتی بدون حضور جورجیا در انتخابات پیروز شد. او در جورجیا ، ایالت جنوبی که دموکرات ها از سال 1992 تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری برگزار نکرده اند ، بیش از 14000 رأی یا 0.3 درصد امتیاز پیش افتاد.