ترامپ می گوید اگر بایدن رای دانشکده انتخاباتی را بدست آورد کاخ سفید را ترک خواهد کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

دو انتخابات دور دوم در گرجستان در 5 ژانویه تعیین می کند که جمهوری خواهان اکثریت خود را در سنا حفظ کنند یا خیر.

ترامپ گفت: “من فقط می خواهم به مردم خود بگویم: هنوز ناامید نشوید زیرا این مسابقه خیلی تمام نشده است.”

پیشنهاد و ترامپ در میان بیماری همه گیر نزدیک به خانه بمانید

بایدن و ترامپ روز پنجشنبه در حالی که شیوع بیماری ویروس کرونا در سراسر کشور برگزار شد ، برای جشن شکرگذاری نزدیک خانه بودند.

بایدن تعطیلات را در شهر کوچک ساحلی Rehoboth ، دلاور ، جایی که او و همسرش جیل در خانه تعطیلات به سر بردند ، گذراند. بایدن ها برای غذای تعطیلات میزبان دختر اشلی بایدن و همسرش دکتر هوارد کرین هستند.

معاون رئیس جمهور سابق ، با حضور در همسر خود در یک پیام ویدیویی که در روز شکرگذاری به حساب توئیتر خود ارسال شد ، گفت که خانواده وی به طور معمول یک اجتماع بزرگ در جزیره نانتوکت واقع در خارج از ماساچوست برگزار می کنند ، اما “فقط با یک گروه کوچک ، امسال در دلاور باقی می مانند دور میز شام ما “به دلیل همه گیری.

رئیس جمهور منتخب دموکرات روز چهارشنبه در سخنرانی به سبک ریاست جمهوری خطاب به کشوری که بیش از 260،000 نفر جان خود را به ویروس کرونا از دست داده است ، گفت: “آمریکایی ها با ماندن” یک فداکاری مشترک برای کل کشور “و” بیانیه هدف مشترک ” در خانه با خانواده های نزدیک خود.

“من می دانم که این راهی نیست که بسیاری از ما امیدوار بودیم تعطیلات خود را بگذرانیم. ما می دانیم که یک کار کوچک در خانه ماندن هدیه ای است برای هموطنان آمریکایی ، “گفت بایدن. “من می دانم که روزهای بهتری در راه است.”

ترامپ اغلب دوست دارد تعطیلات را در استراحتگاه خود در مار-آ-لارگو در فلوریدا جشن بگیرد. اما روز پنجشنبه او در منطقه واشنگتن ماند و بخشی از صبح را در باشگاه ملی گلف ترامپ در ویرجینیا گذراند و در آنجا یک گلف بازی کرد.

وقتی او یک دیدار غافلگیرانه از افغانستان انجام داد ، جایی که او ترکیه را قبل از اینکه برای نشستن شام شکرگذاری با آنها شام بخورد ، به دور از انتظار بود.

این بار ترامپ با پیوند ویدیویی از کاخ سفید با اعضای ارتش در داخل و خارج از کشور صحبت کرد.

برعکس بایدن ، که از آمریکایی ها خواست تا جشن را با استفاده از نقاب و فاصله اجتماعی با خیال راحت جشن بگیرند ، ترامپ روز چهارشنبه در اعلامیه شکرگذاری خود از آمریکایی ها خواست “برای تعطیلات” جمع شوند.

روز پنجشنبه ، رئیس جمهور توییت کرد “با تشکر از شما مبارک!” در پاسخ به تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده در اواخر روز چهارشنبه برای جلوگیری از محدودیت حضور در مراسم مذهبی در ایالت نیویورک. فرماندار اندرو کوومو این حکم را “بی ربط” رد کرد و گفت که این قانون مربوط به مناطق خاصی است که دیگر در معرض خطر بالایی قرار ندارند.