ترامپ دستور دسترسی مقدماتی واکسن COVID-19 آمریکا را برای آمریکایی ها صادر کرد

محتوای مقاله ادامه داشت

مشخص نبود که چرا یک اطمینان اجرایی برای اطمینان از توزیع واکسن در داخل کشور مورد نیاز است ، اگرچه به نظر می رسد این سفارش تا حدی برای تأکید بر فلسفه “اول آمریکا” ترامپ پیش از دولت جدید رئیس جمهور منتخب جو بایدن طراحی شده است.

کاخ سفید روز سه شنبه جلسه ای را برای تشریح برنامه های توزیع واکسن از طریق عملیات Warp Speed ​​ترامپ که سازماندهی این تلاش ها است ، برگزار می کند. ترامپ و سایر مقامات صحبت خواهند کرد.

توسعه دهندگان واکسن Pfizer Inc و Moderna Inc در آن شرکت نخواهند کرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این ویدیو انجام نشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=0BbXs0Qz0uM

یک مقام کاخ سفید گفت که این شرکت ها نمی آیند زیرا آنها درخواست های فعال در انتظار اداره غذا و داروی ایالات متحده دارند. قرار است یک مقام ارشد FDA ، دکتر پیتر مارکس ، در این رویداد سه شنبه سخنرانی کند.

دعوت شدگان در این جلسه شامل توزیع کنندگان دارو ، داروخانه ها و شرکت های تدارکاتی مانند McKesson Corp ، Walgreens Boots Alliance Inc ، CVS Health Corp ، United Parcel Service Inc و FedEx Corp.

نیویورک تایمز گزارش داد که Pfizer به دلیل تعهدات خود به سایر کشورها ، ممکن است تا ژوئن آینده نتواند بیشتر واکسن خود را به ایالات متحده ارائه دهد.

یک مقام دولتی خاطرنشان کرد که واکسن Pfizer تابستان گذشته هنوز در آزمایشات بالینی است و دولت معاملات پیشرفته ای را برای به دست آوردن چندین نامزد واکسن دیگر انجام داده است.

این شخص اضافه کرد: “هر کسی که بخواهد ما را بفروشد ، بدون تأیید EUA (FDA مجوز استفاده اضطراری) ، صدها میلیون دوز در ماه جولای و آگوست تضمین شده است ، قصد نداشت پول دولت را بدست آورد.”