تحقیقات پس از ویدئو نشان می دهد که قطار در حال گریز از گله گیاه آنتلوپ است

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=pXWf5sc0Sz0

اقیانوس آرام کانادایی در بیانیه ای گفت که قطار باری در 15 نوامبر در غرب نهر مپل به گله برخورد کرد.

در این بیانیه آمده است: “وقتی حادثه ای مانند این اتفاق می افتد ، خدمه ملزم هستند آن را به مركز عملیات CP گزارش دهند.” “CP سپس سهامداران مربوطه ، از جمله مقامات استانی ، را در مورد اعتصاب حیات وحش هشدار می دهد.”

سی پی افزود ، خدمه همیشه قادر به جلوگیری از قطار قطار برای جلوگیری از برخورد حیات وحش نیست ، زیرا توقف کامل قطار باری طول می کشد.

محیط زیست ساسکاچوان در بیانیه جداگانه ای اعلام کرد که برخورد قطارها با حیات وحش امری غیرمعمول نیست ، به ویژه هنگامی که حیوانات در جستجوی غذا در حال حرکت هستند یا سعی در جلوگیری از برف شدید دارند.

وزارت گفت: “راهروهایی مانند راه آهن و جاده ها رفت و آمد حیات وحش را آسان تر می كنند.”

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=5QyHObRnyus

“با این حال ، ما تصدیق می کنیم که در صورت این برخورد ، تعداد شاخک تحت تأثیر قابل توجه و ناراحت کننده بود.”

در این بیانیه آمده است كه مقامات درمورد برخورد با CP در تماس هستند و در هرگونه تحقیقات پیگیری نقش خواهند داشت.

این گزارش افزود كه افسران حفاظت به چهار برخورد قطار كه باعث كشته شدن بیش از 100 شاخ شاخ شاخه بین 9 نوامبر و 20 نوامبر شده است ، پاسخ داده اند – همه این موارد توسط این شركت گزارش شده است.

کوالچوک و کالین کسادی سنت کلیر ، زیست شناس حیات وحش در دانشگاه آلبرتا که مطالعه برخورد قطار با حیات وحش را انجام داده است ، گفت که می تواند راه هایی برای کاهش مرگ و میر وجود داشته باشد.

کوالچوک گفت: “اگر بخواهیم جلوی این اتفاق را بگیریم ، می خواهیم کاری انجام دهیم تا مداخله کنیم – سرعت قطار را کند کنیم یا قطار را متوقف کنیم تا به آنها اجازه حرکت دهد.”

کسادی سنت کلیر پیشنهاد داد ، برخی ممکن است احساس کنند که کاهش سرعت قطار به طور منظم مقرون به صرفه نیست ، اما اضافه کرد “ممکن است راه میانه ای وجود داشته باشد.”

وی گفت: در صورت وجود گله در منطقه می توان به خدمه گفت ، بنابراین وقتی احتمال برخورد زیاد است می توانند سرعت خود را کم کنند.