بیشترین کد تخفیف تیمچه – Timcheh

این قابلیت OpenBox توی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا رو من تازه توی این مقاله فهمیدم و نمیدونستم که اصن همچین قابلیتی وجود داره. به نظر من هنوز فروشگاه اینترنتی در ایران جا نیفتاده و متاسفانه همچنان خیلی از افرادی که روی میارن به یه همچین کسب و کاری، بیشتر به فکر درآمدزایی خودشون هستن و هیچ درکی از تجربه مشتری ندارن و وقتی هم که فروششون کمه، میان اعتراض میکنن که این چه وضع بازاره و چرا فروشگاه اینترنتی 140 مشتری نیست؟

برترین فروشگاه اینترنتی از نظر من هم اکنون دیجی کالا هستش که برند بسیار قدرتمندی داره و من فکر میکنم که روی دستش تا حالا نیومده و حالا حالا هم با این وضعیت نخواهد اومد. مثل همیشه دیجی کالا اینجا هم با افتخار در صدر بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران قرار گرفت و اینجاست که باید قدرت برند سازی، کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش رو درک کرد! هم کیفیت کارشون خوبه و هم اینکه قیمت هاشون واقعا منصفانه هست و راستش هیچوقت ندیدم به فکر پول باشن و همیشه توی این فکر بودن که یه خدمتی به مردم بکنن و داستانشون هم اگر بخونید میبینید که رضایت مشتری چقد مهمه براشون.

پروسه مدیریت فروشگاه اینترنتی هم خداییش سخته و الان که کامنت مردم رو خوندم هم فهمیدم که خیلی سخت تر از اون چیزی هست که فکرشو میکردم. منظورم اینه که نباید یه بیزینسی مثل دیجی کالا رو بیاید مقایسه کنید با یه کسب و کاری مثل لیون کامپیوتر یا خانومی یا کیمیا آنلاین که گردش مالی این ۳ شرکت رو اگر روی هم بذارید، شاید ۵ درصد دیجی فروشگاه اینترنتی پوشاک کالا هم نشن. البته خب منظورم اینم نیست که هرکی مجوز نداره دزده.

مهمترین چیز در یک فروشگاه اینترنتی وجود مجوزهای لازم هست که میتونه اعتماد منِ کاربر رو جلب کنه و با خیال خیلی راحت تری میتونم ازش خرید بکنم نسبت به فروشگاه آنلاینی که هیچگونه مجوزی نداره و اصن معلوم نیست کی به کیه و دارن چکار میکنن؟ در خود فروشگاه اینترنتی، مهمترین چیز رابط کاربری آسان هست.