بهداشت کانادا انتظار دارد اولین واکسن COVID-19 در ماه آینده تصویب شود

محتوای مقاله ادامه داشت

اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع

Pfizer نتایج اولیه آزمایشات بالینی خود را در اوایل ماه جاری اعلام کرد و ادعا کرد که واکسن مبتنی بر ژنتیک آنها 94.5٪ م andثر است و نشان داده شده است که در پیشگیری از بیماری در افراد مسن نیز مثر است.

سالمندان در معرض بالاترین خطر ابتلا به بیماری جدی و مرگ ناشی از COVID-19 قرار دارند. Pfizer هنوز اطلاعات مربوط به آزمایشات خود را به طور عمومی منتشر نکرده است اما گفت: از 170 نفر از افرادی که به COVID-19 مبتلا شده اند ، فقط 8 نفر در افرادی بوده اند که واکسن واقعی را به جای دارونما دریافت کرده اند. یکی از این هشت نفر به بیماری شدیدی مبتلا شد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=cX_iY06OtDk

بیش از 43000 نفر در این مطالعه ثبت نام کردند.

شارما گفت ، بهداشت كانادا معمولاً هفت تا 12 نفر را برای بررسی واكسن جدید برای تأیید تعیین می كند و این افراد صدها هزار صفحه داده را مرور می كنند. به طور معمول فرآیندی است که بیش از 2000 ساعت طول می کشد.

شارما گفت که آنها حتی افراد بیشتری را به فرآیند COVID-19 اختصاص می دهند ، اما گفت که هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از واکسن در کانادا ، ایمنی در اولویت قرار دارد.

شارما گفت: “ما فقط واکسن را مجاز می دانیم اگر مزایای آن بیشتر از خطرات آن باشد.”

کانادا یک قرارداد خرید برای خرید حداقل 20 میلیون دوز واکسن Pfizer دارد ، که چهار میلیون مورد از واکسن های پیش رو قبل از پایان ماه مارس است.