برزیل آزمایشات واکسن Sinovac COVID-19 چین را به دلیل “اثر سوverse” به حالت تعلیق درآورد.

محتوای مقاله

ریو د ژانیرو – تنظیم کننده سلامت برزیل روز دوشنبه اعلام کرد که به دلیل “اثر سو ad شدید” که در 29 اکتبر رخ داده است ، آزمایشات بالینی برای واکسن ویروس کرونا ویروس چین را به حالت تعلیق درآورده است ، اما بلافاصله جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

موسسه تحقیقات پزشکی سائو پائولو ، بوتانتان ، که در حال انجام آزمایشات سینوواک در برزیل است ، گفت که “از تصمیم” متعجب شده است و روز سه شنبه در ساعت 11 صبح به وقت محلی (1400 به وقت گرینویچ) یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد.

تنظیم کننده بهداشت ، آنویسا ، مشخص نکرد که آیا این حادثه در برزیل – جایی که آزمایش ها در حال انجام است – یا در یک کشور دیگر رخ داده است. همچنین گفته نشده است که چرا اخبار رویداد اکتبر فقط در حال حاضر ابلاغ می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع

Sinovac بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

هیچ کشوری که آزمایش واکسن آزمایشی سینوواک را انجام داده اعلام تعلیق نکرده است. آزمایشات مرحله آخر نیز در اندونزی و ترکیه در حال انجام است.

واکسن سینوواک در میان سه واکسن آزمایشی COVID-19 است که چین برای تلقیح صدها هزار نفر تحت یک برنامه استفاده اضطراری استفاده کرده است و یک مقام بهداشتی چین در 20 اکتبر گفت که عوارض جانبی جدی در آزمایشات بالینی مشاهده نشده است .

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=XseAhsK-o7U