برادران وارنر فیلم های سال آینده را در حالی که در سینما هستند ، پخش می کنند

محتوای مقاله

لس آنجلس – استودیوی برادران وارنر AT&T Inc روز پنجشنبه اعلام کرد که همه فیلم های 2021 خود را از همان روز در سینما ها و سرویس پخش جریانی HBO Max در دسترس قرار خواهد داد ، این یک تغییر بی سابقه در پاسخ به بیماری همه گیر ویروس کرونا است.

این استودیو در بیانیه ای اعلام کرد که فیلم هایی که انتظار می رود شامل “Godzilla vs. Kong” و “Mortal Kombat” باشند ، از همان روزی که اولین نمایش آنها در سینما است ، به مدت یک ماه در HBO Max در دسترس خواهند بود.

از دیگر فیلم های آتی که تحت تأثیر قرار گرفته اند می توان به “جوخه خودکشی” ، نسخه جدید “تپه ماهور” و دنباله “ماتریکس” اشاره کرد.

مدیران اجرایی گفتند که این استراتژی به مدت یک سال در دست اجرا است و پاسخی به چالش های منحصر به فرد ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 است که بسیاری از سالن های نمایش را مجبور به تعطیلی کرده است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=1E_0RnICQs4

آن سارنوف ، رئیس و مدیرعامل استودیو و شبکه های WarnerMedia گفت: “هیچ کس دوست ندارد که فیلم ها بیشتر از ما به صفحه نمایش برگردند.”

“ما می دانیم که محتوای جدید مایه حیات نمایشگاه تئاتر است ، اما باید این واقعیت را تعادل بخشیم و نشان دهیم که اکثر سینماهای ایالات متحده احتمالاً در سال 2021 با ظرفیت کمتری کار می کنند.”

سهام AMC Entertainment ، بزرگترین اپراتور تئاتر جهان ، در معاملات بعد از ظهر با 4٪ کاهش به 4.14 دلار رسید.