با قهرمان و سرگرد جانباز کاخ سفید ، اولین سگ نجات در محل زندگی ، ملاقات کنید

پس از چهار سال طولانی ، سرانجام دوباره سگهایی در کاخ سفید وجود خواهند داشت.

هنگامی که جو بایدن مسئولیت دونالد ترامپ را برعهده می گیرد و چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده می شود ، سگ های او قهرمان و سرگرد برای سوار شدن همراه خواهند بود.

رئیس جمهور ترامپ اولین رهبر ایالات متحده در بیش از یک قرن است که کاخ سفید را با یک حیوان خانگی مشترک ندارد.

آقای بایدن به این موضوع اشاره کرد که شش ماه از مبارزات انتخاباتی خود گذشته است. وی در توئیتر خود نوشت: “برخی از آمریکایی ها # روز ملی گربه را جشن می گیرند ، برخی نیز # روز ملی سگ را جشن می گیرند. رئیس جمهور ترامپ هیچکدام را جشن نمی گیرد. خیلی چیزها را می گوید. وقت آن رسیده است که یک حیوان خانگی را در کاخ سفید برگردانیم. “

این سنت از اوایل رئیس جمهور اول ، جورج واشنگتن ، که صاحب چندین سگ از جمله لب شیرین ، ونوس ، ترولوو ، طعم دهنده ، تیپلر ، Drunkard و مادام موز بود ، برمی گردد. از آن زمان تاکنون توسط 29 رئیس از 44 رئیس جمهور انجام شده است.

پرزیدنت ترامپ سال گذشته در یک راهپیمایی در تگزاس توضیح داد: “صادقانه بگویم من مخالف نخواهم بود ، اما وقت ندارم. چگونه می توانم سگ را روی چمن کاخ سفید قدم بزنم؟ “

دیدار قهرمان و سرگرد

آقای بایدن و همسرش جیل از این دو سگ مشترک هستند. هر دو چوپان آلمانی هستند. قهرمان 12 ساله است و سرگرد دو ساله است.

چمپ با واشنگتن آشنا خواهد شد ، زیرا در آنجا كه آقای بایدن معاون رئیس جمهور در زمان بارك اوباما بود در آنجا زندگی می كرد.

سرگرد وقتی وارد کاخ سفید می شود افتخار خاصی پیدا می کند و اولین سگ نجات دهنده ای می شود که در آنجا زندگی می کند.

آقای بایدن هنگام خرید چمپ از یک پرورش دهنده در پنسیلوانیا انتقاداتی را از فعالان حقوق حیوانات انجام داد.

او مجدداً همان اشتباه را نکرد و مایجر را از انجمن انسانی دلاور در سال 2018 انتخاب کرد.

“خرید نکن”

اخبار ورود سرگرد به کاخ سفید با استقبال سازمان های مدافع حیوانات روبرو شده است.

پاتریک کارول ، مدیر اجرایی انجمن انسانی دلاور ، به این گفت نیویورک تایمز که سرگرد “امکانات واقعی را برای آنچه ممکن است برای همه سگهای بزرگی که به خانه های خارج از خانه نیاز دارند ، نشان دهد.”

هومن کانادا در توییتر خود نوشت: “سگ جو بایدن ، یکی از رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، به عنوان اولین سگ نجات دهنده که در کاخ سفید زندگی می کند ، تاریخ را ثبت خواهد کرد. بایدنس در سال 2008 میجر را ازdelawarehumane پذیرفت و در آنجا به Champ ، دیگر چوپان آلمانی پیوست. خوش آمدید #MajorBiden! #AdoptDontShop. “

ASPCA در اینستاگرام گفت: “این یک فرصت شگفت انگیز برای مردم است تا ببینند چگونه پرورش و پذیرش حیوانات موجب نجات جان افراد می شود.”