با بسته شدن کسری بودجه 400 میلیارد دلاری ، لیبرال ها جزئیات بیشتر هزینه های آینده را اعلام می کنند

محتوای مقاله ادامه داشت

فری لند به خبرنگاران گفت: “همانطور كه ​​ما برنامه رشد خود را ایجاد می كنیم و آن را به كار می گیریم ، تدبیری كه قرار است بررسی كنیم تا ببینیم آیا كار را انجام داده ایم واقعاً مربوط به مشاغل است.”

ربکا یانگ ، مدیر اقتصاد مالی و استانی با Scotiabank ، گفت که جزئیات اندک در مورد برنامه های بلند مدت احتمالاً باعث ایجاد ناراحتی در بازارهای مالی خواهد شد.

وی گفت: “ایجاد گاردریل های مبهم تعریف شده بدون هیچ دید واقعی در پایان هزینه های محرک ، چه رسد به ترکیب آن ، بدون شک عدم اطمینان بیشتر به چشم انداز مالی بیشتر است.”

این کشور حدود سه چهارم از سه میلیون شغل از دست رفته در حین قفل بهار را بازیابی کرده است. وزارت دارایی تخمین می زند که هزینه های بی سابقه تاکنون مانع از دست دادن بیشتر حدود 1.2 میلیون شغل شده است.

این سند روز دوشنبه حسابداری بسیاری از برنامه ها را به روز می کند و نشان می دهد که کمبود برخی از برنامه های لیبرال ها ، مانند برنامه یارانه دستمزد که اکنون بیش از 83.5 میلیارد دلار هزینه دارد ، نشان می دهد.

یک برنامه بازسازی شده رانت تجاری در این سال مالی 2.18 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت. هزینه این دو برنامه در سال آینده حدود 16.2 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

دن كلی ، رئیس فدراسیون تجارت مستقل كانادا ، خاطرنشان كرد: تغییر در كمك های تجاری به مشاغل كوچك كمك می كند تا برای آینده ای غیرقابل پیش بینی برنامه ریزی كنند.

وی گفت: “با این وجود ناامیدكننده است كه دولت اصلاحات بیشتری را برای مشاغل جدید و خود اشتغالی كانادایی اعلام نكرده است ، كه تقریباً برای كلیه برنامه های اصلی پشتیبانی واجد شرایط نیستند.”