بایدن می گوید در شرایطی که ترامپ قول اقدام قانونی جدید را داد ، هیچ چیز مانع انتقال نخواهد شد

محتوای مقاله ادامه داشت

باب بائر ، مشاور ارشد بایدن ، روز سه شنبه دادخواست را به دلیل “تئاتر ، نه دادخواست واقعی” رد کرد. وی گفت: شمارش مجدد در سراسر کشور از سال 2000 به طور متوسط ​​430 رأی تغییر کرده است که تقریباً برای تغییر نتیجه در ایالت هایی که بایدن امسال پیروز شد ، کافی نیست.

شرکت حقوقی جونز دی ، که به عنوان مشاور خارج از ستاد انتخاباتی ترامپ خدمت کرده است ، گفت که دیگر با مبارزات انتخاباتی یا افرادی که نتایج انتخابات را رد می کنند کار نمی کند.

این مبارزات روز دوشنبه در دادگاه فدرال شکایت کرد تا مانع از تأیید نتایج در آنجا در مقامات پنسیلوانیا ، یکی از سخت ترین کشورها در یک کشور کاملاً تفرقه یافته شود.

قانون گذاران ایالتی جمهوری خواه در پنسیلوانیا خواستار بازرسی نتایج انتخابات شدند. داون کیفر ، نماینده ایالت ، به خبرنگاران گفت: “ما فقط ادعاهای زیادی دریافت کرده ایم.”

برخی از این ادعاها به گزارش افشاگر یک کارگر خدمات پستی ایالات متحده مبنی بر ادعا می شود که علائم پستی غیرقانونی تاریخ دار ممکن است به برخی از آرا late دیررس پست الکترونیکی اضافه شده باشد.

با این حال ، طبق گفته ناظر داخلی سرویس پست ، دموکرات ها در کمیته نظارت مجلس گفتند که کارگر ادعاهای خود را پس گرفته است. آن دفتر از اظهار نظر خودداری کرد.

دموکرات ها پس از ترامپ بارها و بارها و بدون مدرکی که رای گیری از طریق پست را غیرقابل اعتماد دانستند ، رای خود را از طریق پست بیشتر از جمهوری خواهان در بیشتر کشور رأی دادند.

دادستان کل ، ویلیام بار ، منصوب ترامپ که ریاست وزارت دادگستری را بر عهده داشت ، روز دوشنبه به دادستان های فدرال گفت که ادعاهای “قابل توجه” مربوط به بی نظمی در انتخابات را ، با قطع سیاست قبلی ، دنبال کنند.

بار به دادستان ها گفت که آنها نباید “ادعاهای خیالی یا دور از ذهن” را دنبال کنند.

ریچارد پیلگر ، مقام ارشد وزارت دادگستری ، در اعتراض به استعفا