بایدن متعهد می شود که واکسن COVID-19 را به صورت عمومی دریافت کرده و فاوسی را حفظ کند

محتوای مقاله ادامه داشت

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=DjdghnsyQ_A

ترامپ در برخی مواقع از پافشاری فاوسی در اقدامات تهاجمی برای مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19 انتقاد کرده است که اکنون 273000 نفر جان آمریکا را گرفته اند.

با نزدیک شدن به خطرناک ترین فصل سال ، مرگ ایالات متحده در اثر بیماری همه گیر ویروس کرونا بیش از 2،000 مورد بوده است. تقریباً 200000 مورد جدید ایالات متحده در روز چهارشنبه گزارش شد ، با بستری شدن در بیمارستانها به 100000 بیمار.

واکسن Pfizer Inc قبلاً توسط مقامات نظارتی در انگلیس تأیید شده است ، در حالی که سازمان غذا و داروی آمریکا تصمیم دارد تصمیم بگیرد که این کار را به صورت اضطراری پس از جلسه هیئت مشاوره در 10 دسامبر انجام دهد. تقریباً واکسن ها در ایالات متحده توزیع می شود بلافاصله پس از آن

فاوسی از روند تأیید در انگلستان بسیار مهم بود. وی به CBS News گفت: “آنها به نوعی در گوشه ماراتن دویدند و در آخرین مایل به آن پیوستند.” “آنها واقعاً از طریق تصویب عجله کردند.” بعداً ، او به دلیل انتقاد خود عذرخواهی کرد و به بی بی سی گفت که منظور او “عدم قضاوت” در مورد روند انگلیس است.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Ef4S-kLw_mo

اظهارات بایدن به CNN پس از آن صورت گرفت که سه رئیس جمهور پیشین – بیل کلینتون ، جورج دبلیو بوش و باراک اوباما – گفتند که واکسن ویروس کرونا را به صورت علنی به عنوان راهی برای نشان دادن ایمنی آن دریافت می کنند.

یکی از متحدان بایدن به رویترز گفت که بایدن به عنوان بخشی از تلاش خود برای پاسخگویی ، از جفری زینتس ، مسئول سابق دولت اوباما به عنوان هماهنگ کننده ویروس کرونا در کاخ سفید استفاده خواهد کرد.

پولیتیکو گزارش داد که ویوک مورتی ، مشاور بایدن به نقش خود به عنوان جراح عمومی باز می گردد ، پستی که او در زمان اوباما عهده دار بود ، اما با طغیان همه گیری در کشور ، دارای سبد سهام گسترده تری است.