بایدن برای معرفی وزیر دفاع ، معرفی تیم بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا

محتوای مقاله ادامه داشت

اما این امر به پاسخگویی به شکایات گروههای طرفداری در مورد نیاز به تنوع نژادی بیشتر در کابینه کمک خواهد کرد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=wDe7fVaI950

پس از اینکه بایدن در روز سه شنبه رهبری تیم بهداشتی جدید خود را معرفی کرد ، وی یک جلسه مجازی با رهبران حقوق مدنی خواهد داشت که وی را در مورد نیاز به تعداد بیشتری از مقامات سیاه پوست در پست های ارشد دولت تحت فشار قرار داده اند.

انتخاب آستین همچنین در میان طرفداران تنوع بیشتر در رهبری نیروهای مسلح ایالات متحده که به طور منظم به دلیل عدم موفقیت در ارتقا members اعضای سرویس سیاهپوستان و ردیف بالای آنها تا حد زیادی سفید است ، مورد انتقاد قرار می گیرد.

بایدن ژاویه بکرا دادستان کل کالیفرنیا ، نماینده سابق کنگره لاتین ، را به عنوان وزیر بهداشت و خدمات انسانی معرفی خواهد کرد. Becerra سابقه زیادی در حمایت از قانون مراقبت مقرون به صرفه دارد ، معروف به Obamacare. بایدن دکتر روچل والنسکی ، رئیس بیماریهای عفونی در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون را برای مدیریت مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده انتخاب کرد.

دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، به عنوان مشاور ارشد پزشکی بایدن در مورد ویروس معرفی شد.

بایدن جف زینتس ، مشاور اقتصادی معروف به مهارت های مدیریتی خود را به عنوان ویروس کرونا ویروس “تزار” انتخاب کرد. Zients بر واکنش همه گیری ، از جمله توزیع صدها میلیون دوز واکسن ، با هماهنگی چندین آژانس فدرال ، از جمله پنتاگون ، نظارت خواهد کرد.

)