باغ وحش شیلی دو پاندای قرمز کمیاب را به مردم معرفی می کند

محتوای مقاله

سانتیاگو – باغ وحش شیلی روز دوشنبه در سانتیاگو ، جایی که حیوانات به عنوان بخشی از یک پروژه حفاظت در آن نگهداری می شوند ، دو پاندای قرمز در معرض خطر به نام Ichiha و Popo را به مردم معرفی کرد.

اگرچه پانداها در ماه مارس از باغ وحش Nifrel در اوزاکا ژاپن وارد شدند ، اما به دلیل قفل شدن در اثر بیماری همه گیر تاکنون به مردم معرفی نشده بودند.

بازدید کننده باغ وحش پائولا سروا گفت: “برادرزاده من آنها را دوست دارد.” “من قبلاً در مورد آنها چیزی نمی دانستم و به خاطر او در مورد آنها اطلاعاتی کسب کردم. دیدن آنها حضوری شگفت آور است. “

جفت شش ساله پانداهای قرمز – که بسیار کوچکتر از پانداهای غول پیکر و دارای دمهای بوته ای و باریک هستند – در سن کامل تولید مثل قرار دارند و امید به فرزندان را افزایش می دهد که به حفظ گونه های آنها کمک می کند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=0Iymx1Hp9T0

باغ وحش بوئین برای احتیاجات خود دو محفظه ساخت ، مانند نیاز به فضای داخلی و خارجی با کنترل دما. پانداها به گرما بسیار حساس هستند.

مدیر باغ وحش ایگناسیو ایدالسوگا گفت: “این گونه ای است که به طور جدی در طبیعت در معرض خطر انقراض است.” “ما در برخی مواقع تصور می کنیم که بخشی از یک پروژه بین المللی برای تولید مثل گونه ای است که 30 سال دیگر از طبیعت ناپدید می شود. این تعهد ماست. “