ایالت های ایالات متحده در تلاشند تا COVID-19 را بدون رهبری ملی مهار کنند

محتوای مقاله ادامه داشت

فقط حدود نیمی از 50 ایالت ایالات متحده محدودیت های جدیدی را در ماه گذشته اعمال کرده اند ، زیرا موارد ، مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان در سطح بالاتری قرار دارد. چهارده ایالت ماسک را اجباری نمی کنند.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، دموکراتی که دونالد ترامپ را در انتخابات نوامبر شکست داد ، گفته است که با روی کار آمدن وی در 20 ژانویه ، او در مواردی که اختیار دارد ، مانند ساختمان های فدرال و سفرهای بین ایالتی ، اختیارات نقاب را اعمال می کند.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=S9zAUKPShZw

در حالی که بسیاری از مشاغل در حال تعطیل شدن هستند ، دکتر آنتونی فاوسی ، متخصص برجسته بیماری های عفونی کشور ، می گوید مدارس باید قبل از باز کردن میله ها و پس از آنکه متخصصان بهداشت در اروپا و انگلیس دریافتند ، احتمال آلودگی کودکان نسبت به بزرگسالان کمتر است.

در شهر نیویورک ، برخی از مدارس دولتی در بزرگترین منطقه مدارس کشور آماده شدند تا کلاسهای حضوری روزانه را روز دوشنبه پس از تعطیلی دانشگاه در سراسر شهر بازگشایی کنند. این شهر گفت ، تخمین زده می شود 190،000 کودک در برنامه هایی که برای اوایل دوران کودکی ، ابتدایی و دانش آموزان با نیازهای ویژه آماده می شوند ، مجاز به بازگشت به کلاس های درس هستند.

کمربندهای نیویورک برای بازگشایی مدارس در حالی که از طریق رودخانه هادسون همسایه نیوجرسی در آخر هفته گذشته بود ، ورزش های داخل سالن جوانان را متوقف کرد ، زیرا حداقل 28 شیوع 170 نفر را تحت تأثیر قرار داد. ممنوعیت فرماندار فیل مورفی حداقل تا 2 ژانویه ورزش هایی مانند بسکتبال ، هاکی روی یخ و شنا ، از جمله تمرین و بازی را هدف قرار می دهد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=JizrdbMLa9Y

در پرجمعیت ترین ایالت این کشور ، کالیفرنیا ساعت 11:59 بعد از ظهر روز یکشنبه میله ها ، آرایشگاه ها و آرایشگاه ها را تعطیل کرده و به رستوران ها اجازه می دهد که فقط برای حمل و نقل و خدمات تحویل در جنوب کالیفرنیا و دره سن خواکین باز باشند. منطقه خلیج سانفرانسیسکو نیز با دستورالعمل دیگری از ساعت 10 شب یکشنبه شب در محاصره قرار خواهد گرفت.

در حالی که هر ایالت جداگانه در جهاتی ظاهر می شود که به ظاهر متفاوت هستند ، اما ملت به عنوان یک رهبر ظریف در آلودگی ها و مرگ های جهانی است. ایالات متحده اکنون تقریباً هر روز تقریباً 190،000 عفونت جدید را گزارش می کند و از هر 20 مرگ گزارش شده در هر روز ، یک مورد را به خود اختصاص می دهد.