ایالات متحده در حال گفتگو با مدیر Huawei CFO منگ در مورد حل و فصل جرایم جنایی است

محتوای مقاله ادامه داشت

در فشار به سایر کشورها برای ممنوع کردن Huawei از شبکه های تلفن همراه خود ، ایالات متحده اظهار نگرانی کرد که آیا تجهیزات آن توسط پکن برای جاسوسی استفاده می شود. این شرکت بارها این ادعا را رد کرده است.

منگ روز دوشنبه به دلیل مبارزه با استرداد به ایالات متحده به دادگاه عالی بریتیش کلمبیا بازگشت.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=xIVvWMtxTdg

اگر او بخواهد به خطا خود اعتراف کند ، دولت ترامپ می تواند در یک مناقشه خاردار با چین ادعای پیروزی کند و از فشار بر کانادا که خود را در آتش جنگ تجاری آمریکا و چین قرار داده است ، کاسته است.

پس از دستگیری منگ ، چین واردات دانه کلزا از کانادا را قطع کرد و دو شهروند کانادایی ، مایکل کوویگ و مایکل اسپاور را به اتهام جاسوسی بازداشت کرد. آنها در پشت میله های زندان باقی می مانند.

گای سنت ژاک ، سفیر سابق کانادا در چین به شرکت پخش رادیویی کانادا گفت: “اوتاوا به واشنگتن فشار آورده است تا سعی کند بیاید و از هر طریق ممکن به ما کمک کند ، و این می تواند یک راه عالی برای پایان دادن به این کابوس باشد.”

رویترز دو سال پیش خبر اتهامات کلاهبرداری بانکی را منتشر کرد و سال گذشته به طور انحصاری گزارش داد که چگونه یک تحقیق داخلی HSBC منجر به اتهامات علیه هواوی و منگ شده است.

تحقیقات تحریم های ایالات متحده بیش از شش سال پیش توسط گزارش های رویترز صورت گرفت که جزئیات روابط نزدیک هوآوی و اسکایکام را شرح می داد. دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا پس از دستگیری منگ در سال 2018 به رویترز گفت كه در صورت تأمین منافع امنیت ملی یا كمك به بستن یك معامله تجاری با چین ، وی در این پرونده مداخله خواهد كرد. وکلای منگ در آن زمان از پیاده بودن او ابراز نگرانی کردند.