انگلستان ابتدا واکسن Covid را دریافت می کند ، زیرا ما بسیار بهتر از فرانسه ، بلژیک و ایالات متحده هستیم

به گفته گاوین ویلیامسون ، انگلستان در ابتدا واکسن ویروس کرونا تزریق می کند زیرا “کشوری بسیار بهتر” از فرانسه ، بلژیک و ایالات متحده است.

دبیر آموزش و پرورش کارهایی را که آژانس تنظیم کننده داروها و محصولات بهداشتی (MHRA) و متخصصان “درخشان” آن پس از ضرب و شتم سایر کشورهای جهان در تأیید واکسن Covid-19 انجام داده ، ستودند.

وی گفت: “من فقط حساب می كنم كه ما بهترین افراد را در این كشور داریم و بدیهی است كه بهترین تنظیم كننده پزشکی را نیز داریم ، بسیار بهتر از فرانسوی ها ، بسیار بهتر از بلژیكی ها ، بسیار بهتر از آمریكایی ها.” رادیو LBC. “این باعث تعجب من نیست زیرا ما کشور بسیار بهتری نسبت به هر یک از آنها هستیم.”

“/>

ادامه مطلب

چه زمانی واکسن Covid را دریافت می کنم؟ لیست 53 بیمارستان NHS انگلستان که آماده شروع واکسیناسیون ویروس کرونا هستند

تحقیقات و تولید واکسن ها به طور سنتی ممکن است سالها طول بکشد و وقتی آزمایش ها کامل شد ، اطلاعات جمع آوری شده توسط محققان برای بازبینی به تنظیم کننده ها ارسال می شود. قبل از تأیید برای استفاده گسترده ، داده ها توسط پزشکان و دانشمندان کاملاً مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. سپس ، پس از تأیید تنظیم کننده ها ، افراد می توانند واکسن را دریافت کنند.

این فرآیند در آزمایشات مربوط به واکسن Covid کمی متفاوت به نظر می رسد ، زیرا جهان در معرض یک بیماری همه گیر جهانی است ، در چنین زمان هایی مقررات ویژه ای برای سرعت بخشیدن به همه چیز در نظر گرفته شده است. نظارتی نظیر سازمان تنظیم مقررات دارویی و بهداشتی و درمانی انگلستان (MHRA) “بررسی های گسترده” را انجام داده اند ، این بدان معنی است که به جای استفاده از انبوه اطلاعات در پایان آزمایشات ، به آنها داده شده است دانشمندان کار می کنند

داده های واکسن

واکسن های BioNTech و Pfizer هفته آینده در انگلیس آغاز می شود (عکس: BioNTech SE 2020 / REUTERS)

بررسی گسترده ای از داده های واکسن کرونا ویروس کرونا از چند ماه پیش آغاز شده است که مقامات رسمی را آغاز می کنند. این بدان معنی است که تنظیم کننده ها می توانند زودتر از آنچه که به طور معمول انجام می شود ، به بررسی اطلاعات علمی بپردازند ، که به نوبه خود به معنی سرعت بخشیدن به روند تأیید است.

پس از ارسال کلیه اطلاعات موجود در مورد واکسن ، کارشناسان MHRA با دقت و علمی داده های ایمنی ، کیفیت و اثربخشی را مرور می کنند – نحوه محافظت از افراد در برابر Covid-19 و سطح محافظتی که برای آنها فراهم می کند. با استفاده از پروتکل های اضطراری ، MHRA توانست واکسن Pfizer / BioNTech را “مجوز موقت” بدهد که دکتر برکلی فیلیپس ، مدیر پزشکی Pfizer انگلستان ، آن را در مقایسه با فصل های یک کتاب قرار داد.

“/>

ادامه مطلب

واکسن Pfizer: چالشهای لجستیکی برای توزیع و استفاده از اولین تزریق Covid در انگلیس ، توضیح داده شده است

“MHRA فصل اثر ، فصل ایمنی ، فصل کیفیت تولید را بررسی کرده است. این سازمان تمام داده های مورد نیاز برای جلب رضایت هر یک از این فصل ها را بررسی کرده است. ” “و در یک شرایط اضطراری ، MHRA به طور موثر گفته است” ما می توانیم آنچه را که باید از آن فصل در این کتاب ببینیم ، می بینیم – این کتاب هنوز هم باید به طور کامل نوشته شود – اما با توجه به بحرانی که در آن هستیم ، به اندازه کافی دیده شده است تا بتواند به این مجوز اضطراری اطمینان دهد. “

انتقاد بین المللی

با این حال ، آژانس دارویی اروپا ، متولی تصویب واکسن Covid-19 برای اتحادیه اروپا ، گفت که روش تأیید طولانی تر آن مناسب تر است زیرا براساس مدارک بیشتری انجام می شود و نیاز به بررسی های بیشتری نسبت به روش اضطراری انتخاب شده توسط انگلیس دارد.

دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، در جریان جلسه توجیهی با گروه ویژه ویروس کرونا در کاخ سفید در واشنگتن صحبت می کند (عکس: AP Photo / سوزان والش)

چهره های ارشد در ایالات متحده همچنین از سرعت تأیید MHRA انتقاد داشتند. دکتر آنتونی فاوسی ، ایمونولوژیست برتر آمریکا گفت: “اگر سریع بروید و این کار را به صورت سطحی انجام دهید ، مردم نمی خواهند واکسینه شوند. ما استاندارد طلائی یک رویه نظارتی را با FDA داریم [Food and Drug Administration]. انگلیس این کار را با دقت انجام نداد. آنها دو روز جلوتر افتادند. من فکر نمی کنم این تفاوت زیادی داشته باشد. “

بن اسبورن ، مدیر کشوری Pfizer UK گفت: “من فکر می کنم آنچه شما می بینید ، تفاوت در روند اساسی و جدول زمانی است ، در مقایسه با هرگونه تفاوت در ارسال داده ها.”

علی رغم اینکه دانشمندان و مقامات در سراسر جهان در مورد رقابت در تولید و دسترسی به واکسن های ویروس کرونا صحبت کمرنگ نشان می دهند ، اکثر مردم با انتقاد از توانایی MHRA برای گرفتن تاییدیه در ابتدا ، انگور ترش را تشخیص می دهند.

دکتر جون راین ، رئیس اجرایی MHRA در پاسخ به این س howال که چگونه انگلیس قادر به استفاده از واکسن قبل از اتحادیه اروپا بوده است ، گفت: “ما با استفاده از مقررات مندرج در قوانین اروپا که تا 1 ژانویه وجود دارد ، ما قادر به تأمین این واکسن هستیم. سرعت یا پیشرفت ما کاملاً به در دسترس بودن داده ها در بررسی کلی و مشاوره مستقلی که دریافت کرده ایم وابسته است. “