الیوت پیج ، بازیگر کانادایی نامزد اسکار ، اعلام کرد که خود جنسیت داده است

محتوای مقاله ادامه داشت

“من عاشق این هستم که ترنس هستم. و من عاشق این هستم که کویر هستم. و هرچه بیشتر خودم را نزدیک و کاملاً در آغوش بگیرم که هستم ، بیشتر آرزو می کنم ، قلبم بیشتر می شود و رشد می کنم. برای همه افراد ترنس که هر روز با آزار و اذیت ، نفرت از خود ، سو abuse استفاده و تهدید به خشونت روبرو می شوند: من شما را می بینم ، شما را دوست دارم و همه تلاش خود را برای تغییر این جهان به سمت بهتر انجام خواهم داد. “پیج ادامه داد .

پیج هم از ضمیر خودش استفاده می کند و هم از آنها ، و خودش را تراریخته و غیر باینری توصیف می کند ، به این معنی که هویت جنسیتی آنها نه زن است و نه زن.

نیک آدامز ، مدیر رسانه های فراجنسیتی GLAAD ، گفت: “الیوت پیج شخصیت های خارق العاده ای روی صفحه به ما داده و طرفدار صریح تمام افراد LGBTQ بوده است. او اکنون الهام بخش بی شماری از افراد ترانس و غیر باینری خواهد بود. همه تراجنسی ها لیاقت این را دارند که خودمان باشیم و برای آنچه که هستیم پذیرفته شوند. ما امروز از صفحه قابل توجه الیوت تجلیل می کنیم. “

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=ytgY-DacQmI

پیج در سال 2005 با فیلم انتقام جویانه “آب نبات سخت” از کانادا متولد شد. دو سال بعد ، او در فیلم شاخص “جونو” جیسون ریتمن و دیابلو کودی بازی کرد که پیج نامزد دریافت جایزه اسکار در میان سایر افتخارات بود.

از جمله نقش های برجسته وی می توان به کیتی پراید در مجموعه “X-Men” ، “Inception” ساخته کریستوفر نولان ، “Whip It!” اشاره کرد. و راه اندازی مجدد سونی از “Flatliners”. او در فیلم هایی مانند “Tallulah” و “Freeheld” تولید و بازی کرده است و سال گذشته اولین کارگردانی خود را در مورد بررسی نژادپرستی محیطی که با رنگین پوستان و جوامع نخستین ملل کانادا روبرو بود ، انجام داد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=nRyYtH1fhC8

قبل از گذار ، پیج یکی از مشهورترین بازیگران همجنسگرا در هالیوود بود. اعلامیه روز سه شنبه میراث وی را بیشتر غنی می کند ، و او را به تعداد کمی از رشد و ایجاد ستاره های ترانس در هالیوود اضافه می کند. این شامل مجریانی (لاورن کاکس ، تریس لیست ، برایان مایکل اسمیت) و سازندگان (خواهران واچوفسکی ، خالق “شفاف” جوی سلووی) است.

سال گذشته ، ورایتی خبر معامله پیشگام کلی تولید محتوا را که نتفلیکس با ژانت موک ، داستان نویس ترانس مشهور و کارگردان نمایش هایی مانند “Pose” و “Hollywood” امضا کرد ، منتشر کرد.