اتاوا می گوید که با وجود شکایت از انتاریو، کنترل های مرزی کافی است

محتوای مقاله

مونترال – دولت فدرال روز سه‌شنبه از رویکرد خود برای ایمن کردن مرز کانادا در برابر COVID-19 دفاع کرد زیرا داگ فورد نخست‌وزیر انتاریو بار دیگر خواستار انجام آزمایش‌های بیشتر در نقاط ورودی شد.

تبلیغات 2

محتوای مقاله

بیل بلر وزیر امنیت عمومی به خبرنگاران گفت که کنترل مرزهای کانادا – و الزامات قرنطینه 14 روزه برای مسافران بازگشتی – از سخت‌ترین کنترل‌ها در جهان است.

بلر گفت: «در چند روز گذشته، ما نظرات متعددی را شنیده‌ایم که صراحتاً بیان نادرست تاسف‌باری از آنچه واقعاً در مرزهای ما اتفاق می‌افتد است.

موارد کووید-۱۹ مربوط به سفرهای بین‌المللی در حال حاضر تنها ۱.۸ درصد از کل موارد را تشکیل می‌دهند. این بدان معناست که 98.2 درصد از انتقال کووید ناشی از انتقال جامعه است، نه سفرهای بین المللی.

معاون رئیس بهداشت عمومی کانادا، دکتر هوارد نجو، گفت که در حالی که اتاوا همیشه رویکرد خود را در مرز ارزیابی می کند، نگرانی اصلی آن انتقال در داخل کانادا است. نجو به خبرنگاران گفت: «آنچه اکنون می بینیم این است که بزرگترین مشکل در کانادا انتقال جامعه در داخل کانادا است، این واقعاً واردات موارد نیست.

محتوای مقاله

تبلیغات 3

محتوای مقاله

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

اظهارات بلر و نجو به دنبال انتقاد فورد بود که روز دوشنبه گفت اتاوا باید اقدامات بیشتری را برای جلوگیری از ورود مسافران به ویروس کرونا به کشور انجام دهد.

فورد روز سه‌شنبه بار دیگر به دولت فدرال در مورد این موضوع ضربه زد و به خبرنگاران گفت که کانادا باید از مسافران بخواهد قبل از رسیدن به خاک کانادا آزمایش COVID-19 منفی دریافت کنند – «چیزی که کشورهای بی‌شماری ماه‌ها به آن نیاز داشتند».

فورد گفت: «ما هر هفته به ده‌ها هزار نفر اجازه می‌دهیم بدون نیازهای اولیه غربالگری وارد کشورمان شوند،» و افزود که غربالگری در بدو ورود «حداقل» است.

علی‌رغم تماس‌های مکرر ما، هر هفته می‌شنویم که ده‌ها پرواز وارد، کنترل نشده و کووید را با خود می‌آورند.

تبلیغات 4

محتوای مقاله

فورد گفت که اگر دولت فدرال آزمایش مسافران را در بدو ورود آغاز نکند، انتاریو این کار را انجام خواهد داد – اگرچه او نگفت چه زمانی قصد دارد شروع کند. من به مقامات خود دستور داده‌ام تا زیرساخت‌های لازم برای آزمایش در فرودگاه‌های ما را آماده کنند و امیدوارم که مجبور نباشیم به تنهایی این کار را انجام دهیم، اما در صورت لزوم آماده انجام این کار هستیم.»

بعدازظهر سه‌شنبه، حزب محافظه‌کار مترقی فورد ایمیلی را برای حامیان ارسال کرد و از آنها خواست تا طوماری آنلاین را امضا کنند که از اتاوا می‌خواهد اقدامات قوی‌تری در مرز انجام دهد.

پتی هاجدو، وزیر بهداشت فدرال گفت که حتی اگر همه در مرز آزمایش شوند، برخی از موارد هنوز می توانند از بین بروند.

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

او گفت: “اگر افراد را در زمان مناسب در بیماری خود آزمایش نکنید، در واقع، آزمایش می تواند منفی باشد.” “به همین دلیل است که ما قرنطینه 14 روزه را با چنین درجه سختی حفظ کرده ایم.”

تبلیغات 5

محتوای مقاله

آژانس خدمات مرزی کانادا گفت، با این حال، 81 درصد از 6.5 میلیون مسافری که بین 31 مارس تا 12 نوامبر وارد کانادا شده اند، از قرنطینه معاف شده اند.

سخنگوی ربکا پردی در ایمیلی گفت: “مرز کانادا برای سفرهای اختیاری یا اختیاری بسته است، بنابراین اکثر افرادی که از مرز عبور کرده اند مسافران معاف هستند.”

بلر افزود که اکثریت این مسافران معاف از کامیون‌داران بودند.

فرانسوا لگو، نخست‌وزیر کبک به خبرنگاران گفت که از دولت فدرال در مورد نحوه اجرای قوانین قرنطینه ۱۴ روزه برای کانادایی‌هایی که از تعطیلات تعطیلات خارج از کشور بازمی‌گردند، می‌خواهد.

Legault گفت که او نیز احتمال استقرار مقامات استانی را برای آزمایش مسافران در بدو ورود رد نکرده است.

تبلیغات 6

محتوای مقاله

جیسون کنی، نخست وزیر آلبرتا، گفت که اتاوا باید یک پروژه آزمایشی را در حال حاضر در فرودگاه کلگری و یک گذرگاه مرزی ایالات متحده در این استان گسترش دهد.

کانادایی‌ها می‌توانند هنگام ورود آزمایش‌های کووید-19 را در محل انجام دهند. سپس آنها باید به مدت 24 تا 48 ساعت در حالی که منتظر نتایج هستند قرنطینه شوند. اگر آزمایش آنها منفی بود، می توانند قرنطینه را ترک کنند، اما باید علائم را تحت نظر داشته باشند و ظرف شش تا هفت روز از تاریخ ورودشان، سواب دوم را دریافت کنند.

کنی گفت که این یک برنامه داوطلبانه است. او با آزمایش اجباری مسافران موافق نیست.

همانطور که در کانادا واکسن اجباری نداریم، آزمایش اجباری هم نخواهیم داشت. ما قصد نداریم در مسیر خروج از هواپیما مردم را بگیریم و یک سواب به بینی آنها بچسبانیم.»

تبلیغات 7

محتوای مقاله

فورد گفت که او تا حدودی به دلیل نوع جدیدی از کووید-19 که در بریتانیا کشف شده است، نگران است، کانادا پروازها از آن کشور را به مدت 72 ساعت در نیمه شب 21 دسامبر به حالت تعلیق درآورد.

بلر گفت که کانادا در حال حاضر در حال بررسی اقدامات اضافی است و افزود که “غربالگری پیشرفته در تمام فرودگاه های کانادا و در تمام نقاط ورودی” برای شناسایی مسافرانی که ممکن است به طور غیرمستقیم از بریتانیا وارد شوند، انجام شده است.

دکتر ترزا تام، افسر ارشد بهداشت عمومی گفت که نوع جدید هنوز در کانادا شناسایی نشده است. او گفت، با این حال، “کانادا در مسیری برای احیای مجدد قوی تر (کووید-19) در دو ماه آینده باقی می ماند و این زمان خطرناکی است.”

هاجدو گفت که دومین واکسن کووید-19، از شرکت بیوتکنولوژی آمریکایی مدرنا، در صورتی که توسط تنظیم‌کننده‌های فدرال تایید شود، به زودی وارد کانادا می‌شود.

سلامت کانادا اکنون تمام داده های مورد نیاز برای تصمیم گیری را دارد. درک من این است که تصمیم خیلی زود گرفته خواهد شد. من نمی توانم به جای نهادهای تنظیم کننده صحبت کنم زیرا بدیهی است که آنها مستقل هستند اما در آینده نزدیک اطلاعاتی برای کانادایی ها خواهند داشت.

نظرات

Postmedia متعهد به حفظ یک انجمن زنده اما مدنی برای بحث است و همه خوانندگان را تشویق می کند تا نظرات خود را در مورد مقالات ما به اشتراک بگذارند. نظرات ممکن است تا یک ساعت طول بکشد تا تعدیل قبل از نمایش در سایت. از شما می خواهیم که نظرات خود را مرتبط و محترمانه نگه دارید. ما اعلان‌های ایمیل را فعال کرده‌ایم—اکنون اگر پاسخی به نظر خود دریافت کردید، به‌روزرسانی در رشته نظری که دنبال می‌کنید یا کاربری که نظرات را دنبال می‌کنید، ایمیلی دریافت خواهید کرد. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات در مورد نحوه تنظیم تنظیمات ایمیل خود، از دستورالعمل های انجمن ما دیدن کنید.

به گفتگو بپیوندید

تبلیغات 1