آن لحظاتی که نامزدهای کاخ سفید با کمال لطف شکست را پذیرفتند

از زمان ویلیام جنینگز برایان ، دموکرات ، در سال 1896 تلگرافی به ویلیام مک کینلی ، رقیب جمهوری خواه خود مبنی بر پذیرش شکست در رقابت برای کاخ سفید ، اعلامیه های امتیاز بخشی از برنامه تنظیم دقیق انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده بوده است.

در حالی که بعید به نظر می رسد دونالد ترامپ به فراخوان پذیرفتن شکست پذیرنده شکست بپیوندد ، دیگران که امید خود را برای اشغال دفتر بیضی شکسته دیده اند سخنرانی های امتیازدهنده ای به یاد ماندنی داشته اند.

هیلاری کلینتون در یک کنفرانس مطبوعاتی در هتل ویندام نیویورکر سخنرانی می کند تا شکست روز یکشنبه پس از انتخابات در چهارشنبه 9 نوامبر 2016 در شهر نیویورک ، نیویورک را به دونالد ترامپ قبول کند. (عکس از مت مک کلین / واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ)

:: هیلاری کلینتون ، 2016

خانم کلینتون علی رغم اینکه در نظرسنجی های پیش از انتخابات به راحتی پیش بود ، یکی از بزرگترین شوک های انتخاباتی در تاریخ آمریکا را متحمل شد. با این وجود وی توانایی تبریک دونالد ترامپ را جمع کرد. وی گفت: “ما باید این نتیجه را بپذیریم و به آینده نگاه کنیم. دونالد ترامپ قرار است رئیس جمهور ما شود. ما به او یک ذهن باز و فرصت رهبری را مدیون هستیم. ” آمریکا هنوز اولین رئیس جمهور زن خود را انتخاب نکرده است.

جان مک کین ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری ، در جریان تجمع شبانه انتخابات خود در آریزونا Biltmore Resort & Spa در تاریخ 4 نوامبر 2008 در شهر زادگاه مک کین ، Phoenix ، آریزونا ، به باراک اوباما شکست خورد. (عکس: MANDEL NGAN / AFP از طریق گتی ایماژ)

:: جان مک کین ، 2008

سناتور مک کین پس از باخت به باراک اوباما ، 10 دقیقه سخنرانی امتیاز را به عنوان یکی از بهترین دوره های مدرن ارائه داد. قهرمان جنگ ویتنام با اشاره به حریف خود گفت: “در یک مسابقه به سختی و سختی این مبارزات ، موفقیت او به تنهایی احترام من به توانایی و پشتکار او را نشان می دهد.” در یک نتیجه گیری عصبانی ، سناتور مک کین گفت: “آمریکایی ها هرگز دست از کار کشیدند. ما هرگز تسلیم نمی شویم. ما هرگز از تاریخ پنهان نمی شویم. ما تاریخ می سازیم. ”

رئیس جمهور آمریكا جورج دبلیو دبلیو بوش سخنرانی امتیاز خود را در شب انتخابات 3 نوامبر 1992 در هوستون ، تگزاس ارائه داد. (عکس از دیوید هیوم کنرلی / گتی ایماژ)

:: جورج بوش ارشد ، 1992

امتیاز آقای بوش به بیل کلینتون با ادعای بی دریغ اهمیت رعایت حکم مردم آمریکا قابل توجه بود. آقای بوش گفت: “آمریکا همیشه باید در درجه اول قرار گیرد. مردم صحبت کرده اند ، و ما به عظمت نظام دموکراتیک احترام می گذاریم. من می خواهم که پشت رئیس جدید خود بایستیم. ” رئیس جمهور مستعفی ، رئیس سابق CIA ، اضافه کرد که “کل دولت” وی برای اطمینان از انتقال روان با دولت کلینتون همکاری نزدیک خواهد داشت.