آمریکایی ها از رهبران سیاسی همه گیر و معاند سرپیچی می کنند تا برای شکرگذاری سفر کنند

محتوای مقاله ادامه داشت

فرانچسکا ویمر ، دانشجوی دانشگاه نورث وسترن در ایلینوی ، با پوشیدن ماسک N95 و محافظ صورت به واشنگتن رفت و به مدت 14 روز در هتل حضور یافت و برای محافظت از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود قرنطینه کرد.

“او در حال بازگشت به جمع آسیب پذیر مردم بود. ما اعتماد نداشتیم که یک آزمایش کافی است. “مادرش ، سینتیا ویمر گفت.

لوک بورک ، که در دانشگاه سیراکیوز در ایالت نیویورک تحصیل می کرد ، قصد داشت روز شکرگذاری را نزد خانواده اش در نیوجرسی بگذراند تا اینکه هفته گذشته هم اتاقی او مثبت اعلام شد.

ما عذرخواهی می کنیم ، اما بارگیری این فیلم ناموفق است.

https://www.youtube.com/watch؟v=sCtI9dCqFAY

بورک گفت: “متاسفم که من نمی توانم با پدر و مادرم آنجا باشم ، اما این کار درستی است.”

ویدئو در توییتر نشان داد که در سراسر شهر نیویورک ، صفوف در سایت های آزمایش COVID-19 در اطراف بلوک پیچیده شده است. نیویورکی های جمع شده از اوایل ساعت 8 صبح در خارج از کلینیک های آستوریا ، کوئینز و Boerum Hill ، بروکلین صف کشیدند.

ام جی رابینسون ، تحلیلگر قرارداد در دفتر كنترل شهر نیویورك ، چهارشنبه در خارج از كلینیك CityMD در محله بدفورد-استویوزانت بروكلین به مدت هفت ساعت در صف منتظر ماند.

رابینسون ، 30 ساله ، که قصد دارد با گروه کوچکی از اعضای خانواده در روز شکرگذاری جمع شود ، گفت: “من ساعت 6 صبح از خواب بیدار شدم و در ساعت 6:30 به اینجا رسیدم … حتی جلوی خط را نمی توانستم ببینم.” .

فرماندار نیویورک ، اندرو کوومو ، که پس از گفتن به یک ایستگاه تلویزیونی محلی مورد انتقاد قرار گرفت ، از زمان معکوس ، مادر 89 ساله و دو دخترش را برای شکرگذاری به آلبانی دعوت کرده است.

کوومو روز چهارشنبه به خبرنگاران با اصرار به نیویورکی ها برای ماندن در خانه گفت: “این یک شکرگذاری عادی نیست ، و اینکه مانند یک شکرگذاری عادی رفتار کنیم ، انکار واقعیت هر متخصص بهداشت در کشور است.”

اولین واکسن COVID-19 به دلیل قانون 10 دسامبر در مورد تأیید واکسن Pfizer Inc برای استفاده اضطراری ، ممکن است هفته ها با سازمان غذا و داروی ایالات متحده فاصله داشته باشد.

الكس آذر ، وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریكا ، گفت كه واكسن دوم كه توسط Moderna Inc ساخته شده است ، می تواند ظرف چند هفته آماده و توزیع شود.

برنامه Operation Warp Speed ​​دولت ترامپ قصد دارد به محض تصویب یک مورد ، 6.4 میلیون دوز واکسن COVID-19 را در سراسر کشور منتشر کند.