هالسی درخواست محافظت دائمی در برابر استالکر ادعایی می کند

محتوای مقاله

هالسی از مردی که ادعا می کند زندگی او را به یک بدبختی تبدیل کرده است، درخواست کرده است تا یک دستور حمایتی دائمی صادر کند.

محتوای مقاله

این خواننده پیشنهاد داده است که علیه شکارچی ادعایی خود شهادت دهد اگر این کاری است که او باید انجام دهد تا مطمئن شود که او از او دور می ماند.

در یک اعلامیه حقوقی جدید که توسط The Blast به دست آمده است، او ادعا می کند که تلاش های مکرر و مداوم این سوپر فن برای آزار و اذیت او در خانه اش نگران کننده و ناراحت کننده است و او می خواهد مطمئن شود که پس از آزادی از بازداشت فدرال به دلیل تعرض، از او دور می ماند. اتهامات.

او قبلاً به دلیل تعقیب مجرم شناخته شده و به زندان محکوم شده است، و هالسی احساس می کند که به محافظت طولانی مدت نیاز دارد، و فاش می کند که دفترچه ای وجود دارد که برای او گذاشته است حاوی اظهارات ناراحت کننده ای در مورد او یا به سمت او است که برخی از آنها شامل تهدید به خشونت است.

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.

او در یکی از یادداشت ها نوشته بود: «من همه را در این شهر به خاطر تو می کشم. آیا می فهمی؟”

یک قاضی لس آنجلسی به خواننده «بدون من» دستور منع موقتی را علیه استالکر ادعایی‌اش صادر کرد که به او دستور داده شد ۱۰۰ یارد دورتر از هالسی، خانه‌اش و «هر مکانی که در آن اجرا یا تمرین می‌کند» بماند.

او ادعا می کند که شکارچی ادعایی معتقد است که با او رابطه دارد.

جلسه ای برای تعیین اینکه آیا هالسی برای او حکم منع دائمی صادر می کند یا نه، قرار است هفته آینده برگزار شود.

پوزش می طلبیم، اما این ویدیو بارگیری نشد.