قیمت ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی

10 شرکت برتر ترجمه در بیرمنگام
بیرمنگام یکی از شهرهای مرتبط با قطب صنعت جهانی انگلیس است. قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی متون تخصصی از زمان انقلاب صنعتی ، غول های صنعتی مانند لویدز بانک و کادبری دو مشهورترین نهادی هستند که از همان جا تاسیس شده اند. خدمات ترجمه نیز همین است .

دلایل زیادی برای تجارت در بیرمنگام وجود دارد . با این حال ، بیهوده است که یک نهاد تجاری در خارج از کشور بدون کمک یک شرکت خدمات ترجمه ، تجارت کند . در دوران مدرن ، فعالیت های تجاری رو به روند است ، بیرمنگام دنیای حسابداری ، بازاریابی و همه صنایع عمده است.

بنابراین اگر قصد دارید تجارت خود را به یک شهر محلی یا از آن به شرکت های خارج از کشور منتقل کنید ، می توانید برای کمک به هر یک از شرکت های خدمات ترجمه زیر در بیرمنگام اعتماد کنید. این شرکتهای حرفه ای بهترین مترجمین بومی را دارند .

10 شرکت برتر خدمات ترجمه در بیرمنگام که می توانید از آنها استخدام کنید

شرکت ها

تجربه

صنایع

زبان ها

قیمت گذاری

گفتگوی زنده

ترجمه حباب ها واج نیوز

18 سال

9 صنعت

بیش از 280 زبان

N / A

نه

ترجمه مریخ

17 سال

22 صنعت

بیش از 120 زبان

0.06 دلار

آره

ترجمه مطلق ترجمه

23 سال

10 صنعت

250 زبان

N / A

آره

CCJK

17 سال

9 صنعت

بیش از 120 زبان

0.06 دلار

آره

نوردیکتران

19 سال

9 صنعت

بیش از 100 زبان

0.12 و 0.14 یورو

آره

مترجم انگلستان

11 سال

12 صنعت

بیش از 425 زبان

55 دلار – 99 دلار در ساعت

نه

شبکه پرستیژ

29 سال

8 صنعت

بیش از 200 زبان

N / A

نه

میدلند فنی

بیش از 35 سال

5 صنعت

42 زبان

N / A

آره

نقطه عطف

25 سال

30 صنعت

بیش از 100 زبان

N / A

آره

خدمات ترجمه جهانی

21 سال

7 صنعت

بیش از 200 زبان

N / A

نه

ترجمه حباب ها
اگر می خواهید به بازارهای جدیدی برسید ، این فرصت شماست که با گوگل Translation این کار را انجام دهید. در میان برترین شرکت های خدمات ترجمه در بیرمنگام ، Bubbles Translation بیش از 1300 مشتری ترجمه خوشحال دارد. این شرکت در ارائه خدمات ترجمه زبان با یک تیم اختصاصی از مترجمان بومی سرآمد است.

Bubbles Translation ارائه خدمات با کیفیت را در:

ترجمه بروشور بازاریابی
ترجمه وب سایت
ترجمه ایمیل
ترجمه متن
برنامه + ترجمه نرم افزار و غیره

مشتری ها می توانند برای کسب اطلاع از میزان ترجمه ، پیشنهاد کسب کنند.

ترجمه مریخ
اگر به دنبال نمونه کارهایی هستید که طیف گسترده ای از ترجمه اسناد و کلیه خدمات محلی سازی را ارائه دهد ، نرخ ترجمه کلمه ای ترجمه Mars انتخاب روزانه شما است.

این شرکت موارد زیادی را ارائه می دهد.

ترجمه سند
ترجمه یادگیری الکترونیکی
ترجمه تجارت الکترونیکی
ترجمه وب سایت
ترجمه ویدئو
ترجمه آموزش الکترونیکی
تبدیل DTP و پرونده و غیره

Mars Translation به عنوان یکی از بهترین شرکت های ترجمه در بیرمنگام ، به دلیل ترجمه با کیفیت می تواند مشتریان طولانی مدت را حفظ کند. آنها به عنوان یک شرکت ، نیازهای زبانی مشتری خود را نیز ارزیابی می کنند. خدمات ترجمه با کمترین نرخ ممکن ارائه می شود.

ترجمه مطلق ترجمه
برای ترجمه دقیق ، شما به شرکتی نیاز دارید که مترجمان متخصص بومی ارائه دهد ، درست است؟ Absolute Interpreting Translation یکی از مشهورترین شرکتهای ترجمه در بیرمنگام است که دفترهای خود را در لندن نیز دارد. این سرویس ترجمه معروف است که بازی ترجمه را برای مشتریان خود به روز می کند تا به نتایج دلخواه برسد.

این شرکت ارائه می دهد

ترجمه
تفسیر کردن
رونویسی بریل
صدای بین المللی
تصحیح و غیره

آنها به عنوان یک شرکت برنده جایزه ، با موفقیت در خدمات بهداشت ملی ، دولت محلی و غیره نام خود را به دست آورده اند. نرخ ترجمه بسیار رقابتی است و بنابراین یک راه حل سریع برای چرخش ارائه می دهد.

CCJK
CCJK برای دستیابی به مزیت رقابتی در بازار داخلی خارجی ، بهترین متخصصان موضوع را ارائه می دهد که می توانند سند را در یک زمان چرخش سریع ترجمه کنند. ارائه خدمات ترجمه زبان در بیش از 120 زبان بومی با گواهینامه ISO پشتیبان تهیه می شود.

به عنوان یک آژانس خدمات ترجمه معتبر ، این یک چرخش سریع برای؛

بومی سازی
چند رسانه ای
تعویض
ترجمه وب سایت
تفسیر کردن
ترجمه الکترونیکی و غیره

CCJK با بیش از 3000 مشتری راضی در طول سال ترجمه را با نرخ اقتصادی ارائه می دهد. فرآیند تصحیح یکی از بهترین فرآیندهای ویرایشی است که تاکنون تجربه کرده اید.

نوردیکتران
این شرکت به عنوان یک شرکت ترجمه بین المللی شناخته شده است که به دلیل ترجمه زبانهای اسکاندیناوی مشهور است. آنها به عنوان یک شرکت خدمات ترجمه ، بهترین مترجمان بومی را ارائه می دهند که می توانند ترجمه سند را به اشتباه ترین روش ترجمه کنند.

برای کمک به راه اندازی کسب و کار ، می توانید Nordictrans را استخدام کنید تا از شفافیت ترجمه در تجارت و بازار محلی اطمینان حاصل کند.

Nordictrans مشتریان خود را با خدماتی مانند

ترجمه شناسنامه
ترجمه وب سایت
ترجمه سند
ترجمه علمی
ترجمه پاسپورت و غیره

کل هزینه ترجمه به قیمت هر کلمه بستگی دارد و بنابراین مشتریان می توانند از پیشنهادات تخفیف نیز بهره مند شوند.

مترجم انگلستان
آژانس مستقر با مترجمان بومی حرفه ای ، Translator UK یکی دیگر از شرکت های ترجمه در بیرمنگام است.

اگرچه دفاتر اصلی در لندن واقع شده اند ، اما شهرت آن بر اساس مترجمان بسیار واجد شرایط گسترش یافته است. آنها به عنوان یک شرکت ترجمه ، ترجمه های با کیفیت را ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که اسناد بدون خطا هستند. این شرکت در ابتدا فقط ترجمه اسپانیایی به انگلیسی را آغاز کرد اما اکنون تعداد زیادی زوج زبانی ارائه شده است.

این شرکت خدمات ترجمه منحصر به فرد را از نظر ارائه می دهد.

ترجمه سند
ترجمه وب سایت
ترجمه برنامه تلفن همراه
ترجمه فنی
ترجمه پزشکی و غیره

آنها با سالها تجربه می توانند ترجمه با کیفیتی را برای خدمات ارائه شده ارائه دهند.

شبکه پرستیژ
آیا به دنبال یک شرکت خدمات ترجمه موفق هستید؟ سپس به جهت Prestige Network نگاه کنید. آنها به دلیل سرعت ، اطمینان و صحت ترجمه ای که ارائه می دهند به مشتریان خود بسیار مشهور هستند.

مدیریت گسترده پروژه ترجمه توسط تیمی از مترجمان حرفه ای ، مترجمان بسیار واجد شرایط و باتجربه و مترجمان انجام می شود.

تیم واجد شرایط مترجمان ترجمه

ترجمه قانونی
ترجمه فنی
ترجمه بازاریابی
ترجمه وب سایت
ترجمه آموزش و غیره

این لیست طولانی مستلزم این است که شما به عنوان یک شرکت خدمات ترجمه باتجربه در بیرمنگام می توانید روی آنها حساب کنید تا همه خدمات را در یک زمان چرخش سریع ارائه دهند.

میدلند فنی
حتی در طی همه گیر شدن بیماری ، هیچ چیز نمی توانست Midland Technical را متوقف کند تا ترجمه دقیق را برای مشتریان خود در بیرمنگام یا موارد دیگر ارائه دهد. سالهای طولانی ایثار از نظر ترجمه عالی ، مشتریان بلند مدت با مشاغل با ارزش بالا در بازار جهانی نتیجه داد.

این شرکت در ارائه خدمات خود در:

ترجمه فنی
ترجمه بازاریابی
ترجمه قانونی
ترجمه دستی فنی
مترجم پزشکی
مترجم BSL و غیره

با طیف گسترده ای از مترجمان ، مشتریان می توانند ترجمه با کیفیت را در پروژه های خود منعکس کننده سبک تجاری منحصر به فرد خود داشته باشند. مترجمان بومی هستند اما در طول سالها کمربند تجربیاتی نیز دارند.

نقطه عطف
Milestone Localization نوعی شرکت ترجمه است که می توانید در بین مخاطبان هدف خود طنین انداز شوید. محتوای ترجمه شده در این سرویس ترجمه بر اساس است.

اسناد
برنامه ها
نرم افزار و غیره

خدمات ترجمه ارائه شده بر اساس ترجمه با کیفیت ارائه شده توسط مترجمان بومی جذاب هستند. با هزینه های رقابتی ، محلی سازی Milestone فاصله ای را بین فرهنگ و ارتباطات برای مشتریانشان ایجاد کرده است. ترجمه با بیش از 70 زبان پیام را به روشی دقیق برقرار می کند.

خدمات ترجمه جهانی
شما به عنوان مشتری ، یک شرکت ترجمه می خواهید که به زبان شما صحبت کند. این شعار خدمات ترجمه جهانی است. این شرکت ها با 2 دهه تجربه طولانی مدت یکی از شرکت های ترجمه حرفه ای در بیرمنگام هستند که به دلیل کیفیت ترجمه ، قیمت گذاری و زمان تحریک ناپذیر شناخته می شوند. مشتری ها خوشحال هستند زیرا مترجمان بومی بلند مدت به روشی حرفه ای کار می کنند تا کار را به طور موثر و بدون خطا انجام دهند.

برخی از خدمات با کیفیت ارائه شده توسط خدمات ترجمه جهانی عبارتند از:

ترجمه قانونی
ترجمه مجاز
ترجمه نرم افزار و برنامه
محلی سازی و ترجمه وب سایت و غیره

کاملاً معتبر بودن مزیت رقابتی آنها به عنوان یک شرکت توانمند ترجمه خدمات حرفه ای است .

نتیجه:
به عنوان یک شرکت نوپای کسب و کار یا به عنوان یک نهاد تجاری که به دنبال کشف فعالیت های خود است ، همیشه باید به دنبال بهترین شرکت های ترجمه در منطقه باشید. اگر آماده هستید که بیرمنگام را به حوزه انتخابی خود بیاورید ، فرصت مناسبی دارید تا بهترین مترجمان را بدست آورید!