سفارش کتاب زبان اصلی

این هفته ، “آخرین چیزی که به من گفتی” لورا دیو در صدر فهرست سفارش کتاب زبان اصلی پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفت. اقتباس تلویزیونی از این نمایش با بازی ستاره های آمریکایی جولیا رابرتز و ریس ویترسپون به زودی از تلویزیون اپل پخش می شود.
پرفروش ترین فیلم نیویورک تایمز با بازی جولیا روبرتز و ریس ویترسپون
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از هالیوود ریپورتر ، اقتباس تلویزیونی “آخرین چیزی که او به من گفت” ، نوشته لورا دیو ، که پیش از این تولید آن توسط اپل تی وی اعلام شده بود ، به زودی خرید کتاب خارجی پخش می شود. تاریخ دقیق انتشار این مینی سریال هنوز اعلام نشده است ، اما جولیا رابرتز نقش اصلی این سریال را ایفا می کند. داستان درباره زنی به نام هانا ، با بازی جولیا روبرتز است ، که فکر می کند عشق زندگی اش را یافته است ، اما سفارش کتاب زبان اصلی ناگهان این عشق از بین می رود. شوهرش ، مایکل ، قبل از ناپدید شدن هانا یادداشتی برای او می گذارد و می نویسد: “مراقبش باش”. با وجود سوالات زیادی که در ذهن دارد ، او می داند که مایکل به دختر 16 ساله اش از ازدواج قبلی اشاره می کند. دختری که مادرش را در سنین پایین از دست داد و نمی خواهد با هانا رابطه بهترین سایت برای خرید کتاب داشته باشد.

 

 

 

کمی بعدتر در داستان متوجه می شویم که مایکل کسی نیست که خرید کتاب های خارجی نشان می دهد و ادعا می کند و داستان فراتر از یک رابطه خانوادگی است.

این هفته و شاید با انتشار این مجموعه سایت های دانلود کتاب ، کتاب لورا دیو سیزده هفته بعد تبدیل به پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز شد. البته انتخاب ریس ویترسپون از این کتاب پرفروش برای خوانندگانش نیز محبوبیت این اثر را افزایش داد.

روبرتز علاوه بر حضور در فیلم به عنوان هانا به عنوان سرمایه گذار ، با Apple TV نیز همکاری کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست چه کار فروش کتاب خارجی خواهد کرد.

مدیر کل فرهنگ و جهت گیری اسلامی خرید کتاب از آمازون استان قزوین گفت: کتابفروشی های این استان با فروش بیش از 4200 نسخه کتاب به قیمت حدود 2 میلیارد و 80 میلیون ریال ، کار خود را در پروژه “تابستان هزار و 400 کتاب” به پایان رسانده اند.
«تابستان» با فروش 200 میلیون جلد کتاب در قزوین به پایان رسید
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (بهترین سایت دانلود کتاب رایگان) از قزوین ، محمد حسین اسماعیلی روز یکشنبه خرید اینترنتی کتاب خارج از ایران با اعلام این خبر گفت: تا پایان فصل 1400 کتاب تابستانی ، 4200 عنوان کتاب به ارزش 2 میلیارد و 80 میلیون ریال توسط شهروندان قزوینی خریداری شده است.

مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان قزوین ادامه داد: 11 کتابفروشی در استان قزوین خرید کتاب اورجینال در تابستان کتاب فعال بودند و برای فروش بیش از 400 میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و راهنمایان اسلامی دریافت کردند.

وی ادامه داد: 9 کتابفروشی سایت دانلود کتاب خارجی در مرکز استان و دو کتابفروشی در شهرستانها در این طرح شرکت کردند و مجموع فروش آنها در مقایسه دانلود رایگان کتاب خارجی با برنامه 1400 ساله بیش از 400 میلیون ریال افزایش یافت و حدود 23 درصد افزایش یافت.

پروژه های حمایتی سایت دانلود کتابهای خارجی کتابفروشی هر فصل برای حمایت از ناشران هشتاد و نه و کتابفروشی ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت موسسه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی انجام سفارش کتاب از خارج کشور می شود.